سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حاشیه نشینی از مهمترین دغدغه های شورا و شهرداری بانه است


وریا وثوقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اینكه ساكنان حاشیه شهر از كمبود امكانات رنج می برند حاشیه نشینی یكی از مهمترین مشكلات اساسی بانه تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینكه در سال گذشته وعده هایی در خصوص حل معضل حاشیه نشینی به مردم داده شده است، اظهار كرد: شهرداری و شواری اسلامی شهر بانه بسیاری از فعالیت ها و برنامه ها را بر اساس ساماندهی به حاشیه شهر برنامه ریزی كرده است و در صورت اجرایی نشدن این طرح بی نظمی در اجرای برنامه ها به وجود می آید.
وثوقی تاكید كرد: حل مشكل حاشیه شهر نیازمند حركت جدی و همه جانبه است در صورت اجرایی نشدن این طرح بی اعتمادی و نگرانی در جامعه ایجاد می شود.
وی با اشاره به تحقق نیافتن وعده ها در سال 94 افزود: سال 94 سال خوبی برای مردم بانه نبود و مطرح شدن منطقه آزاد، بحث سیرانبند و بسته شدن مرز كولبری نگرانی های زیادی را در بین مردم ایجاد كرده است.
وی خاطر نشان كرد: تحقق نیافتن وعده ها در رابطه با منطقه آزاد و باز شدن مرز نوعی نگرانی و عدم اعتماد در جامعه ایجاد می كند حل نشدن مشكل حاشیه نشینی بر این نگرانی ها دامن می زند.
وثوقی افزود: معیشت مردم منطقه از مرز تامین می شود و بسته شدن مرز كولبری تاثیری منفی در معیشت مردم داشته است.
7469/6108

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وحدت؛ مهمترین دغدغه پیامبر (ص)