فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عطاران و جوان در «برکینگ بد» ایرانی


سینما ژورنال: دوبله سریال "برکینگ بد" ساخته "وینس گیلیگان" و عرضه فصل اول آن همراه با مجموعه "شهرزاد" سبب ساز آن شده است که بسیاری از مخاطبانی که نسخه اصلی سریال را هم ندیده بودند با تماشای نسخه دوبله شده علاقمند دنبال کردن آن باشند.

به گزارش سینماژورنال این علاقمندان برای تماشای فصل دوم "برکینگ بد" باید قید تماشای آن همراه با "شهرزاد" را زده و فصل دوم را به طور مستقل خریداری کنند.

در این بین اما یک اتفاق جالب از سوی روزنامه "هفت صبح" رخ داده است. این روزنامه یک نظرسنجی جالب برای یافتن معادل ایرانی بازیگران "برکینگ بد" انجام داده است و در گفتگو با تعدادی از سینماگران و اهالی رسانه ایرانی از آنها پرسیده است اگر نسخه ایرانی این مجموعه ساخته شود کدام بازیگرانی می توانند نقشهای اصلی آن را ایفا کنند.

نتیجه این نظرسنجی جالب توجه است؛ چراکه سینماگران ایرانی پیش بینی کرده‌اند اگر رضا عطاران و بابک حمیدیان نقشهای اصلی سریال یعنی "والتر وایت" و "جسی" را بازی کنند و بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی و جمشید هاشم پور نقشهای مکمل را ایفا کنند خروجی قابل قبولی رقم خواهد خورد.

نتایج برآمده از نظرسنجی بیست نفر از اهالی سینما و روزنامه نگار درباره جایگزین های ایرانی برای هشت نقش اصلی "برکینگ بد" به شرح زیر است:

۱- رضا عطاران / والتر وایت

۲- بابک حمیدیان / جسی پینکمن

۳- مهتاب کرامتی / اسکایلر

۴- فرهاد اصلانی / هنک

۵- شبنم مقدمی / ماری

۶- رامبد جوان / گاس

۷- جمشید هاشم پور / مایک

۸- بهنام تشکر / گودمن


ویدیو مرتبط :
برکینگ بد