سردار سلامی: با شتاب بیش‌تری به توسعه قدرت موشکی خود ادامه می‌دهیم


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهم دی ماه روز دفن همه فتنه‌ها و شرارت‌هایی بود که از داخل و خارج آمده بود تا چهره نورانی انقلاب ما را تیره کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به یوم الله نهم دی‌ماه اظهار کرد: در گرامیداشت یک حادثه شکوهمند تاریخی به نام نهم دی‌ماه هستیم، واقعه‌ای که در طول یک روز، ملت ایران توانست با آفرینش یک حماسه جاودانه سیاست‌های دنیای استکبار را قلع و قمع و دفن کند.

او با بیان این که 9 دی ماه اوج شکوه انقلاب ملت ایران و نشان دهنده بیداری وصف‌ناپذیر و هوشمندی و خردورزی و عمل به موقع قاطع و تمام کننده ملت ایران بود، ادامه داد: 9 دی ماه تجلی روح وحدت و انقلاب، تجلی روح عاشورا در کالبد ملت مسلمان ایران بود و ظهور غیرت، جوانمردی، آگاهی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران بود. در 9 دی ماه ملت ایران به تعبیر رهبر معظم انقلاب باطل السحر فتنه شد. دشمنانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 آمدند تا آن پیروزی درخشان را به یک شکست برای ملت ایران تبدیل کنند، شکست خوردند.

سلامی در ادامه با اشاره به این که امروز آمریکایی‌ها درباره توسعه قدرت موشکی ما سخن می‌گویند و می خواهند تحریم‌های جدیدی را اعمال کنند، گفت: ما به آمریکایی‌ها می‌گوییم تا زمانی که شما فرزندان فلسطین را قتل عام می‌کنید، تا زمانی که کودکان مظلوم یمن را زیر سقف خانه‌ها شبانه دفن می‌کنید، تا زمانی که ملت سوریه را آواره می‌کنید، تا زمانی که به خانه‌های پاکستانی ها حمله می‌کنید، تا زمانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنید تا لبنان و فلسطین و سوریه را بمباران کند؛ ما تا آن زمان با شتاب بیش‌تری به توسعه قدرت موشکی خود ادامه می دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران بدانید انبارهای موشکی و صدها تونل طویل ما مملو از موشک‌هایی است که همه آماده پروازند برای دفاع از عزت، استقلال، آزادی، حریت و اقتدار شما.

سلامی با بیان این که ما برای جای دادن موشک‌ها در انبارهای‌مان، با کمبود فضا مواجهیم، گفت: ما در توسعه قدرت دفاعی و بازدارنده خود هرگز توقف نمی‌کنیم چرا که این خواسته ملت مسلمان ایران است. ما از تاریخ آموخته‌ایم هر کشور اسلامی که ضعیف بود، آمریکا، انگلیس و اسراییل یا به آن حمله کردند و یا آن را اشغال و یا بمباران کردند؛ لذا ما می‌خواهیم عزیز بمانیم، عزت شان ملت و آرمان انقلاب ماست.

وی افزود: ما هرگز نوشته‌های روی کاغذ که توسط قدرت‌های بزرگ دیکته می‌شود را نمی‌خوانیم، بلکه ما انشای قدرت می‌کنیم. ما در مقابل زیاده‌خواهی آنان می‌ایستیم. آن‌ها از گزینه‌های نظامی سخن می‌گویند و ما را تهدید می‌کنند؛ آن وقت انتظار دارند ما به تمنا و خواهش آنان در توقف قدرت تهاجمی بازدارنده خود پاسخ مثبت بدهیم که این ممکن نیست.

این فرمانده سپاه با اشاره به این که بین آرزوهای دشمن و توانایی‌های او فاصله زیاد است و ما این فاصله را با قدرت افزایی خود پر کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند قایق‌ها و شناورهای رزمی سپاه ما عیله آنان موشک شلیک کرده‌اند، ما به آن‌ها می‌گوییم که آنقدر مقتدر و توانمند و جوانمرد و واقع‌نگر هستیم و اگر موشکی شلیک کنیم آشکارا می‌گوییم.

او افزود: آمریکایی‌ها بدانند تاکتیک‌های ما، تابع استراتژی‌های ماست و ما رفتارهای کور نمی‌کنیم. این که آن‌ها می‌ترسند به ما ربطی ندارد، ما اگر موشکی شلیک کنیم بلافاصله آن را اعلام می‌کنیم چرا که هیچ عمل مخفیانه‌ای نداریم.

وی با بیان این که ما مسیر خود را برای دفاع از استقلال، آزادی و کرامت و حیثیت‌مان ادامه می‌دهیم خطاب به کسانی که به غرب اعتماد دارند گفت: آن‌ها بدانند که دست‌های چدنی آمریکا از زیر دستکش‌های مخملی امروز آشکار شد. بین ما و آمریکا تضاد در ماهیت‌مان وجود دارد. آن‌ها از جنس شیطانند. آن‌ها جهان را به فقر و فحشا دعوت می‌کنند در حالی که انقلاب ما جهان را به فضل و کرامت؛ لذا این دو ماهیت متضاد جریان حق و باطل است که در هیچ نقطه‌ای به هم نمی‌رسند.

ادامه دارد...


ویدیو مرتبط :
Iran Ghasemi: we will continue our missile program قاسمی: برنامه موشکی ادامه می‌دهیم