ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناظم‌الشریعه: به سرمای هوای چین عادت نداریم/ از تمامی مهره‌های‌مان استفاده می‌کنیم


محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چهار جانبه چین اظهار داشت: شرایط ما خوب است و امکانات مناسبی هم در چین وجود دارد فقط سرمای شدیدی در این کشور حاکم است که ما به آن عادت نداریم و دائم درجه هوا زیر صفر است.

وی در خصوص پیروزی 15 بر دو تیم ملی مقابل میانمار یادآور شد: سال گذشته میانمار را با نتیجه هفت بر دو شکست داشتیم اما امسال توانستیم خدا را شکر نتیجه خوبی کسب کنیم در این بازی از تمامی بازیکنان استفاده کردیم تا بتوانیم همگی آنها را به خوبی محک بزنیم و شرایطشان را برای دعوت به اردوی اصلی درک کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد رویارویی با مکزیک گفت: امشب باید به مصاف مکزیک برویم که حریفی سرسخت‌تر از میانمار است. چین هم چنین شرایطی دارد به هر حال امیدواریم که بتوانیم از این بازی‌ها به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان را به خوبی محک بزنیم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/7CXW0N


ویدیو مرتبط :
ناظم الشریعه و ادامه مربیگری در تیم ملی فوتسال