سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسکو: داعش از قاچاق هروئین افغانستان 500 میلیون دلار درآمد داشته است


فارس/ اداره کنترل مواد مخدر روسیه تخمین زده که تروریست های داعش از محل قاچاق هروئین تولید شده در کشور افغانستان، 500 میلیون دلار درآمد داشته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری اینترفاکس روسیه، اداره کنترل مواد مخدر روسیه اعلام کرده که شعبه افغانستان داعش تاکنون از قاچاق هروئین تولید شده در لابراتوارهای افغانستان، حدود 500 میلیون دلار درآمد داشته است.
داعش از این پول‌ها برای تهیه سلاح و فریفتن جوانان فقیر افغانستان و جذب آنها استفاده می‌کند؛ نیروهای جدا شده از طالبان هم هدف خوبی برای نیروگیری داعش هستند.
این روزها خبر داغ دیگری هم در خصوص تروریست‌های داعش در افغانستان روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفته؛ مقامات دولتی افغانستان با لحنی اعتراض‌آمیز اعلام کرده‌اند که رادیو داعش، از پایگاه آمریکایی‌ها پخش می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انهدام 500 تانکر نفت قاچاق داعش توسط جنگنده های روسیه