سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدار عیدانه روحانی با سالمندان و معلولین مرکز خیریه کامرانی شهر قدس


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) پس از تحویل سال با حضور در مرکز توانبخشی خیریه سالمندان و معلولین شهر قدس، ضمن دیدار عیدانه با مددجویان این مرکز، با توضیحات دست اندرکاران، از روند فعالیت‌های این مرکز نیز مطلع شد.

وی در گفت‌وگوی صمیمی و رودر روی خود با تعدادی از مددجویان این مرکز برای آنان سالی خوش و پر خیر آرزو و از خداوند برای آنان طلب سلامتی کرد.

همچنین رئیس‌جمهور با حضور در سالن اجتماعات این مرکز در جشن مددجویان به مناسبت نوروز ٩٥ شرکت کرد و عید را به آنان شادباش گفت.

مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین خیریه شهرقدس در سال ١٣٤٥ به همت مهندس سیف الدین کامرانی و با مدیریت بنیاد خیریه کامرانی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر پذیرای بیش از ٥ مددجوی سالمند و معلول است که با زحمات حدود ٢ مددکار این مرکز نگهداری و توانبخشی می‌شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مرکز خیریه نگهداری از معلولین و سالمندان سروهای سراب