ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احمدی: مقصر رفتن من وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستند/ برای مربی داخلی ارزش قائل نیستند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید احمدی، سرمربی تیم ملی کامپوند با فدراسیون تیراندازی باکمان از ادامه حضور در تیم ملی انصراف داد و با این تیم قطع همکاری کرد. وی که بعد از مدتی دوری مسئولیت هدایت تیم ملی کامپوند را برعهده گرفت تا تیم را به شرایط آرمانی برساند نتوانست به همکاری خود ادامه دهد.  وی در نخستین اردوی تیم ملی در سال 95 از هدایت تیم ملی کنار رفت و بهزاد پاکزاد مربی تیم ملی ریکرو هدایت این تیم را برعهده گرفت.

مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: قراردادم با فدراسیون یک ساله بود و بعد از اتمام آن به همکاری با تیم ملی کامپوند ادامه ندادم. متاسفانه در ایران ارزش کارها دیده نمی‌شود. با شجاعی جلسه داشتم و وی دوست داشت بمانم و به من حق داد و گفت چیزی است که وزارت تعیین کرده و کاری نمی‌توان کرد و از قطع همکاری من ناراحت شد. مقصر اصلی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است که ارزشی برای مربیان داخلی قائل نیستند.

وی در ادامه افزود: تیم ایران از سال 2011 تا 2014 در عرصه جهانی هیچ مدالی نداشت اما از ابتدای سال 94 که فعالیتم را در تیم ملی آغاز کردم در عرصه جهانی مدال‌های خوبی گرفتیم و فدراسیون جهانی در خبری اعلام کرد با بازگشت احمدی کامپوند  ایران به عرصه جهانی بازگشت.

سرمربی مستعفی تیم ملی کامپوند تاکید کرد: امسال دو مدال جهانی در کامپوند کسب کردیم که بی سابقه بود در مسابقات جهانی و آسیایی و کاپ آسیا مدال‌های خوبی گرفتم.

وی با گلایه از میزان حقوق مربیان داخلی گفت: من هم از لحاظ مالی با مشکل رو به رو هستم و ماهی دو میلیون تومان برای یک مربی مبلغ کمی است. مربی خارجی ماهیانه 5 هزار دلار می‌گیرد ولی مربی داخلی با این رزومه ماهیانه دو میلیون می‌گیرد. مربی ایرانی در ایران بی‌ارزش است.

احمدی در پایان گفت: پیشنهادهایی از کشورهای مختلف دارم و احتمالا از ایران می‌روم ولی دوست داشتم در ایران باشم و دوباره پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم که فعلا این موضوع میسر نیست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند متفاوت انتخابات کمیته ملی المپیک