ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدایی کونته از تیم ملی ایتالیا قطعی شد/ سرمربی آتزوری پشت درهای استمفوردبریج


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که آنتونیو کونته در پایان قرارداد فعلی‌اش آتزوری را ترک خواهد کرد.

کونته 46 ساله تا پایان یورو 2016 با تیم ملی ایتالیا قرارداد دارد و انتظار می‌رود که او در پایان این مدت به لندن برود تا جانشین گاس هیدینک، سرمربی موقت چلسی شود. این موضوع تا الان در حد شایعه بود اما با خبری که تاوکیو امروز (سه‌شنبه) به خبرنگاران ایتالیایی داد، به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

تاوکیو پیش از جلسه امروز اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ایتالیا، به خبرنگاران گفت: کونته در پایان یورو 2016 تیم ملی ایتالیا را ترک خواهد کرد. دل او برای مربیگری روزمره در رده باشگاه تنگ شده است.

اعتراف تاوکیو درباره آینده کونته، مهمترین نشانه از احتمال به حقیقت پیوستن شایعه‌ای است که از زمان اخراج ژوزه مورینیو از استمفوردبریج وجود داشته است. به این ترتیب سرمربی پیشین یوونتوس یک قدم دیگر به میدان نبردی که فصل آینده در آن رقبایی مانند یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و احتمالاً مورینیو خواهند داشت، نزدیک شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خواندن آهنگ آتزوری توسط بازیکنان تیم ملی ایتالیا