ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورغلامی: نبرد تیم‌های بالای جدول به سود سایپاست


فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 4 بر یک مقابل استقلال اهواز، گفت: بازی خوبی انجام دادیم و تمامی تمرین‌هایی که مرور کرده بودیم را در نیمه اول این بازی در مسابقه اجرا کردیم. استقلال اهواز هم برای بازی بسته و دفاعی به میدان نیامده بود و خوب بازی می‌کرد. البته در نیمه دوم هم می‌توانستیم گلزنی کنیم که فرصت‌ها از دست رفت و با اخراج یک بازیکن هم 10 نفره شدیم. اگر بازیکن‌مان اخراج نمی‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مربی سایپا با اشاره به رکوردشکنی ابراهیم صادقی در لیگ برتر،گفت: باید به صادقی بابت رسیدن به رکورد 400 بازی در لیگ برتر با پیراهن سایپا تبریک بگویم. او هم یک کاپیتان خوب در زمین است و هم می‌تواند الگوی مناسبی برای بازیکنان جوانی باشد که در ابتدای فوتبال حرفه‌ای قرار دارند.

وی در مورد دیدار با نفت در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: نفت تیم قدرتمندی است و بازی سختی با این تیم داریم. ما حریف را آنالیز کرد‌ه‌ایم و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و با توجه به اینکه تیم‌های بالای جدول باهم مسابقه دارند هر نتیجه‌ای که آنها بگیرند به سود سایپاست به شرطی که ما خودمان پیروز شویم و در آن‌صورت می‌توانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.

پورغلامی در مورد تمرین تیم پرسپولیس در زمین سایپا، گفت: من از شنیدن این خبر متعجب شدم زیرا همین امروز نتوانستیم خودمان در زمین خوب تمرین کنیم و با وجود همه مراقبت‌هایی که باشگاه از زمین تمرین می‌کند اما امروز به دلیل آبگرفتی زمین نتوانستیم تمرین خوبی انجام بدهیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/6J1IAC


ویدیو مرتبط :
برنامه جدول باز - جدول شرح در متن اندرویدی