جنگ قیمتی چری و رنو در روز اول لغو تحریم‌ها/ پیش‌بینی کاهش قیمت خودروهای وارداتی


جنگ قیمتی چری و رنو در روز اول لغو تحریم‌ها/ پیش‌بینی کاهش قیمت خودروهای وارداتیاقتصاد نیوز/ دو شرکت مدیران خودرو و نگین خودرو در نخستین روز لغو تحریم‌ها برخی خودروهای خود را با شرایط ویژه برای فروش معرفی کردند.
شرکت نگین‌خودرو به عنوان نمایندگی رسمی رنو در ایران به مناسبت لغو تحریم‌ها اعلام کرد برخی محصولات خود را با تخفیف و شرایط ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد. آنگونه که این شرکت اعلام کرده خودرو رنو داستر به عنوان یک شاسی بلند اروپایی در ۳ تیپ با مدل‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲WD و۴WD با تعداد محدودی و با ۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان به فروش می‌رسد.

این شرکت اعلام کرده رنو داستر که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است با ۴۸ میلیون تومان تسهیلات با دوره بازپردخت ۶، ۱۲ و ۲۴ ماهه به مشتریان عرضه می‌شود.
وی همچنین اعلام کرد: برای مشتریانی که قصد خرید نقدی داستر ۲۰۱۵ در این طرح را داشته باشند ۴ میلیون تومان به عنوان تخفیف ویژه نقدی در نظر گرفته شده است که در نوع خود شرایط مناسبی برای مشتریان خواهد بود.

داستر PH۲ مدل ۲۰۱۶ نیز با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان و همچنین داستر ۴WD مدل ۲۰۱۶ با قیمت قطعی ۱۱۴ میلیون تومان و با سود مشارکت ۲۴ درصد در این طرح با ۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان به فروش می‌رسند.
در همین رابطه نیز شرکت مدیران خودرو که محصولات چری را در ایران به تولید می رساند اعلام کرد خودرو تیگو 5 را با شرایط فروش فوری و نقدی به مشتریان عرضه می‌کند. این شرکت اعلام کرده محصول خود را به مدت 5 سال معادل 150 هزار کیلومتر ضمانت خواهد کرد.

چری که یکی از بزرگترین خودروسازان چین به شمار می‌آید سهام مدیریتی شرکت کرمان موتور را خریداری کرده و محصولات خود را در آن به تولید می‌رساند.
این خودروساز برای خودرو X33 نیز کارت بنزین یکساله به ارزش 2 میلیون تومان و یکسال هزینه نگهداری و سرویس رایگان را در نظر گرفته است.
پیش بینی‌ها حاکی از آن است که با توجه به لغو تحریم‌ها و امکان ورود خودروهای جدید وارداتی، جنگ قیمتی در بین خودروهای 50 تا 120 میلیون تومانی ادامه یافته و قیمت‌ها شکسته شود.


منبع: اقتصاد نیوز


ویدیو مرتبط :
پیش بینی قیمت دلار و طلا در پی لغو تحریم ها