تابه‌های کره‌ای در بازار ایران


تابه‌های هپی‌کال، در دو سایز متوسط و بزرگ و در دو رنگ قهوه‌ای و زرشکی متالیک به بازار لوزام‌خانگی ایران آمد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، تابه هپی‌کال برای پختن و سرخ‌کردن انواع غذاها طراحی شده است. سیستم بسته این تابه در شروع پخت سبب می‌شود تا درون ظرف بخار کند و غذا، آب و روغن محتوی خود را رها سازد. بدین ترتیب ابتدا غذا در بخار آب خود پخته و سپس در روغن خود کاملاً سرخ می‌شود. آنچنان که غذای آماده‌شده کاملاً مغز پخت می‌شود.

برای سرخ‌کردن غذاهایی مانند سیب‌زمینی و بادمجان که درون خود فاقد روغن هستند، افزودن مقدار کمی روغن کفایت می‌کند، زیرا به دلیل تبعیت از روش بخارپز، غذا نمی‌تواند روغن را به خود جذب کند و همان مقدار روغن افزوده شده به غذا روی سطح آن را پوشانده و آن‌را کاملاً سرخ می‌کند. بنابراین به دلیل طبخ ملایم و همچنین استفاده از آب و روغن خود غذاها برای پختن و سرخ کردن آنها، ارزش غذایی مواد حفظ شده و غذاها طعمی واقعی و دلنشین خواهد داشت.

پختن و سرخ کردن مرغ در 45 دقیقه، ماهی در 20 دقیقه، بدون افزودن آب و روغن، پختن و سرخ‌کردن بادمجان و کدو فقط با افزودن مقداری کمی روغن، پختن انواع کوکو، کیک، پیتزا، لازانیا، سوسیس، سیب‌زمینی و سبزیجات فقط با چرب‌کردن تابه، استفاده آسان روی اجاق گاز و آشپزی راحت همراه با صرفه‌جویی در وقت، قابلیت استفاده هر دو طرف روی اجاق گاز و بی‌نیازی از زیرو رو کردن غذا، به‌کارگیری آب و روغن موجود در غذا برای پختن و سرخ کردن آنها، حفظ ارزش غذایی مواد و طعم واقعی غذاها به دلیل طبخ ملایم و کاهش زیاد مصرف روغن از قابلیت‌های این کالا است.

اجزای مختلف تابه‌های هپی‌کال

پکینگ سلیکونی استفاده شده در این تابه موجب طبخ غذا در حرارتی پایین با بهره‌گیری از شیوه پخت تحت فشار، حداکثر ممانعت از ایجاد بو و دود و حداقل اتلاف ارزش غذایی و کاهش زمان پخت می‌شود.

سطح داخلی تابه با پوشش سه لایه سراتینیوم به طور یکنواخت پوشیده شده که تمیز کردن آن را بسیار ساده می‌کند. تابه با تولید اشعه مادون قرمز با بیش از هشتادوپنج درصد تشعشع گرمایی، مزه‌ای فوق‌العاده در غذا ایجاد می‌کند. دسته کاربردی تابه با طراحی ارگونومیک (متناسب با ساختار فیزیکی بدن) امکان استفاده آسان و ایمن را فراهم آورده و در عین حال فشار وارده روی دست را به حداقل می‌رساند. دسته آهن‌ربایی امکان باز و بسته‌کردن تابه تنها با یک فشار بسیار ملایم را ممکن می‌کند.

مشخصات کالا

این کالا دارای هولوگرام و گارنتی معتبر است و ابعاد محفظه پخت : 27×23 و 30×24 بوده و تابه دارای قفل مغناطیسی روی دسته است. این کالا دارای ثبت اختراع سال 2002 در آمریکا، ژاپن و کره‌جنوبی است و جایزه طلایی نمایشگاه اختراعات بین‌المللی سئول را از آن خود کرده است.

دریافت جایزه طلایی رقابت تکنولوژیکی اختراعات 2002 کره، محصول منتخب سال 2003 با طراحی صنعتی عالی و تاییدیه واشر سیلیکونی از سوی FDA آمریکا از دیگر جوایز و افتخاراتی است که به تولید آن تعلق گرفته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
امضای قراردادی برای اتصال یک شرکت کره‌ای به بازار مصرفی ایران