ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ورود ساحلی‌بازان در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 19:20

ورود ساحلی‌بازان در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال

ایرنا/ اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حالی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند که هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال در مراسم استقبال این تیم حضور نداشتند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در مسابقات جام بین قاره ای امارات به عنوان سومی دست یافت عصر امروز (یکشنبه) وارد تهران شد.
عباس هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در بدو ورود به تهران در فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سطح مسابقات بین قاره ای، سطح بالایی است و امسال تیم مصر، تیم بسیار خوب و شگفتی ساز بازی ها بود.
وی اضافه کرد: بازی های ما با پرتغال قهرمان دوره قبلی جام جهانی و تاهیتی نایب قهرمان جام جهانی بود که بازیکنان با قدرت و غیرت، برابر این تیم ها بازی کردند و به جمع چهار تیم برتر راه یافتیم.
هاشم پور افزود: متاسفانه در دیدار مقابل روسیه بدشانسی آوردیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشد. در دیدار با مصر، همه بازیکنان هم قسم شده بودند که مدال برنز را کسب کنند و این اتفاق هم افتاد.
وی ادامه داد: به طور قطع در آینده سعی می کنیم ضعف هایمان را برطرف کنیم تا بتوانیم در جهان حرف اول را بزنیم.
پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مسابقات جام بین قاره ای، نتیجه خوبی گرفتیم. البته نقاط ضعفی هم داشتیم که سعی می کنیم در آینده این نقاط ضعف را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: هر روز بازی کردن در این مسابقات بسیار سخت بود و همینکه توانستیم جایگاه ششمی خود را در رنکینگ جهانی حفظ کنیم، یک نتیجه خوب محسوب می شود.
حسینی درباره گل های خورده و زده ایران در این مسابقات نیز گفت: در مسابقات فوتبال ساحلی، گل های زیاد رد و بدل می شود اگر گل خورده را کمتر و زده را بیشتر کنیم به طور قطع روندمان بهتر می شود. همینکه خودمان را در رتبه ششم جهان نگه داشتیم، حاکی از عملکرد خوب بازیکنان است. سعی می کنیم در آینده بازی های بهتری انجام دهیم و دل مردم را شاد کنیم.
وی درباره نیامدن کفاشیان به فرودگاه برای استقبال از اعضا و کادرفنی تیم فوتبال ساحلی نیز گفت: دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. اگر کفاشیان می آمد، تشکر می کردم و اگر نیامده حتما مشکلی داشته است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره انتخاب دروازه بان امارات به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات نیز گفت: سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و دوست دارم عملکردم برای تیمم مفید باشد. همین که سوم شدیم خوب بود و اینکه من انتخاب نشدم، زیاد مهم نیست. آنها شرایط میزبانی را داشتند و مهم برای من سوم شدن تیم بود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حواشی جلسه کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال