سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار به رانندگان درباره تشدید ترافیک جاده‌ها به دلیل بارندگی/ کولاک جاده چالوس را بست


هشدار به رانندگان درباره تشدید ترافیک جاده‌ها به دلیل بارندگی/ کولاک جاده چالوس را بستتسنیم/ پلیس راهور ناجا با توجه به بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی و غربی کشور، از رانندگان خواست با توجه به افزایش ترافیک، نسبت به مدیریت زمان حرکت خود دقت کنند. همچنین رئیس اداره تصادفات پلیس راهور همچنین از مسدود شدن جاده کرج چالوس به دلیل بارش شدید برف، کولاک و یخبندان از ساعت 3 بامداد امروز خبر داد و گفت: محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال نیز به دلیل عدم ایمنی همچنان مسدود هستند.

با توجه به بارش‌هایی که از شب گذشته در محورهای متعدد سراسر کشور آغاز شده، موج اول سفرهای نوروزی با کندی مواجه شده است.

پلیس راهور نیروی انتظامی با هشدار به رانندگان پیش‌بینی کرد به دلیل بارش‌های برف و باران در جاده‌های مختلف کشور که عمدتا در استان‌های شمالی و غربی هستند، ترافیک خروجی از شهرها افزایش خواهد یافت.

پلیس راهور همچنین از رانندگان و مسافران خواست با توجه به افزایش ترافیک و کندی حرکت خودروها، نسبت به مدیریت زمان حرکت توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

در حال حاضر، در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، همدان، گیلان و مازندران به دلیل بارش برف و باران جاده‌ها لغزنده هستند.

سرهنگ اسفندی رئیس اداره تصادف پلیس راهور ناجا گفت: اکثر جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل به خلخال، آستارا به اردبیل، اسالم به خلخال، پاوه و سنقر در کرمانشاه، دیواندره، سقز و مریوان در کردستان و گردنه اسدآباد در همدان با بارش برف مواجه هستند.

وی ادامه داد: در سایر جاده‌های گیلان، کردستان، مازندران، گلستان و همدان نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور همچنین از مسدود شدن جاده کرج چالوس به دلیل بارش شدید برف، کولاک و یخبندان از ساعت 3 بامداد امروز خبر داد و گفت: محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال نیز به دلیل عدم ایمنی همچنان مسدود هستند.

اسفندی گفت: اکثر محورهای استان خراسان شمالی نیز در حال حاضر با پدیده مه‌گرفتگی روبه‌رو هستند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
گشت زدن در جاده چالوس | پیچ و خم های جاده چالوس