سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه Xbox App در ویندوز ۱۰ آپدیت شد


مایکروسافت هفته گذشته آپدیتی تحت عنوان تجربه جدید را که بر پایه ویندوز ۱۰ بود برای کنسول خود منتشر کرد و میلیون ها نفر در سراسر دنیا این آپدیت را دریافت کردند. اما پس از گذشت یک هفته مایکروسافت برنامه Xbox App که مخصوص استریم بازی های این کنسول برروی ویندوز ۱۰ است را نیز آپدیت کرد، و چند ویژگی جدید را به این برنامه اضافه کرد.

وین فون/ مایکروسافت هفته گذشته آپدیتی تحت عنوان تجربه جدید را که بر پایه ویندوز ۱۰ بود برای کنسول خود منتشر کرد و میلیون ها نفر در سراسر دنیا این آپدیت را دریافت کردند. اما پس از گذشت یک هفته مایکروسافت برنامه Xbox App که مخصوص استریم بازی های این کنسول برروی ویندوز ۱۰ است را نیز آپدیت کرد، و چند ویژگی جدید را به این برنامه اضافه کرد.

اولین قابلیت بزرگی که به این برنامه اضافه شده است، امکان یافتن دوستان از طریق فیسبوک است که هم در برنامه ی اکس باکس و هم سایت اکس باکس در دسترس است. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی تمامی دوستان خود و حتی دوستانی که گیمرتگ آنها را نمی دانید را پیدا کنید. مایکروسافت گفته است این ویژگی طبق درخواست کاربران به این برنامه اضافه شده است.

دومین قابلیتی که به این برنامه اضافه شده است امکان ضبط صدا بر روی کلیپ های بازی شما است. گزینه ی روشن یا خوش بودن ضبط صدا حین ضبط گیم پلی در حین ورود به بازی نمایش داده می شود و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است قابلیت های ضبط ویدئو کپچر، گفتن اسکرین شات در آخرین به روز رسانی ماه نوامبر (‘Version 1511, build 10586.3’) متاسفانه از کار افتاده است اما کسانی از بیلد های قدیمی تر استفاده می کنند، می توانند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

و در نهایت سومین قابلیت به بهبود کلی در عملکرد نرم افزار و اضافه شدن قابلیت دیدن محتوای بیشتر (“to see more content) در فروشگاه اکس باکس مرتبط می شود. همچنین شما میتوانید کد اکانت گلد اکس باکس لایو را هم اینک از از طریق این برنامه به اکانت خود اضافه کنید.


ویدیو مرتبط :
بررسی آپدیت جدید Xbox APP بر روی Windows 10