سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عریقات: اسرائیل تلاش می‌کند طی صد سال آینده فلسطین را از نقشه حذف کند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صائب عریقات» دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» اعلام کرد حکومت اسرائیلی سعی می‌کند طی صد سال آینده فلسطین را خارج از نقشه جغرافیا قرار دهد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «وطن»، عریقات پس از دیدار با «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب در قاهره و با حضور «جمال الشوبکی» سفر فلسطین در مصر خواستار طرحی عربی برای مقابله با این امر شد و مساله را بسیار مهم توصیف کرد.

وی تصریح کرد: ما در خاورمیانه زندگی می‌کنیم و این منطقه در فرآیند تشکیل مرزهای جدید قرار دارد، هدف اسرائیل قرار دادن فلسطین در خارج از نقشه جغرافیا برای صد سال آینده است و هدف ما این است که فلسطین با مرکزیت قدس شرقی در نقشه جدید منطقه باشد بر همین اساس یک کمیته عربی به ریاست مصر و عضویت اردن، مغرب، فلسطین تشکیل شده که هدف آن هماهنگی، مشورت و رفتن به شورای امنیت و دادگاه لاهه برای پیگیری این امور است.

عریقات در ادامه وجود مذاکراتی محرمانه با رژیم صهیونیستی را رد کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/NQVC3A


ویدیو مرتبط :
اسرائیل، 25 سال آینده رانخواهد دید . . . مرگ بر اسرائیل