سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رسم تیراندازی در مراسم تشییع جنازه، باز هم قربانی گرفت


سعید 28 ساله اهل و ساکن آبادان گفت: برای مراسم تشییع جنازه یکی از بستگان به منطقه سلیچ غربی آبادان رفته بودم که گروهی ناشناس با در دست داشتن تفنگ و کلت اقدام به تیراندازی کردند و یکی از آنها بی‌اختیار با کلت به سمت پایم شلیک و مرا از ناحیه پا مصدوم کرد و بلافاصله از محل متواری شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ساعت 10 صبح سه‌شنبه مردی که با اصابت گلوله زخمی شده بود به بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان انتقال یافت و مأموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان بلافاصله وارد عمل شدند تا پرده از این اقدام مسلحانه بردارند.

به گزارش «انتخاب»، سعید 28 ساله اهل و ساکن آبادان گفت: برای مراسم تشییع جنازه یکی از بستگان به منطقه سلیچ غربی آبادان رفته بودم که گروهی ناشناس با در دست داشتن تفنگ و کلت اقدام به تیراندازی کردند و یکی از آنها بی‌اختیار با کلت به سمت پایم شلیک و مرا از ناحیه پا مصدوم کرد و بلافاصله از محل متواری شدند.بنابر این گزارش، رسوم غلط در منطقه‌های عشایری استان خوزستان باعث می‌شود در مراسم شادی یا عزاداری افراد طایفه اقدام به تیراندازی کنند که این امر باعث شده بارها شاهد تیر خوردن یا کشته شدن گروهی که در آنجا حضور داشتند شود. در شبانه‌روز به کرار صدای تیراندازی در شهرستان به گوش می‌رسد که این امر باعث رعب و وحشت در منطقه شده است.

گفتنی است مسئولان پلیس بارها درخصوص تیراندازی‌ها با شیوخ عرب منطقه رایزنی کرده‌اند اما متأسفانه این مورد همچنان در خوزستان باعث نگرانی مردم و مسئولان است. پلیس در حال تحقیقات بیشتر درخصوص اصابت گلوله به پای سعید است و تلاش برای دستگیری افراد مسلح از جانب پلیس ادامه دارد و موضوع با جدیت کامل در حال بررسی است.

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی-2