ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کامیابی‌نیا: در بازی مقابل گوام به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم،کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره پیروزی تیم ملی برابر گوام و بازی بر روی چمن مصنوعی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بازی با گوام را بگیریم. انصافا بازی روی چمن مصنوعی سخت است. اکنون که بازی تمام شده قسمت‌های مختلف پایم تاول زده چون به غیر از سه جلسه تمرین بر روی این چمن، تجربه دیگری نداشتیم. ضمن اینکه با توجه به اختلاف ساعتی و سفر طولانی‌مان زمان خواب‌مان کمی به هم خورده بود اما با تدابیر کادر فنی توانستیم بر این موضوع چیره شویم و به آنچه می خواستیم رسیدیم.

وی درباره نخستین گل ملی‌اش هم گفت: باید خدا را به خاطر این گل شکر کنم و بعد از آن می‌خواهم این گل را به پدر، مادر و همسرم تقدیم کنم که در این مدت خیلی برای من زحمت کشیدند. از طرفی دیگر امیدوارم که توانسته باشم جواب اعتماد کادر فنی را داده باشم و برای تیم ملی مفید بوده باشم.

کامیابی‌نیا درباره دعوتش به تیم ملی هم یاد‌آور شد: در این دو سال خیلی تلاش کردم تا بتوانم به تیم ملی بیایم و خوشحالم که کادر فنی بازی‌هایم را دید و من  را به تیم ملی دعوت کرد. در پست هافبک دفاعی خیلی سخت است که بازیکنی دیده شود اما امسال با نکاتی که برانکو به من آموزش داد، توانستم بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام بدهم و توسط سرمربی تیم ملی به اردوی این تیم دعوت شدم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل کمال الدین کامیابی نیا به گوام (گوام 0 - 2 ایران)