ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لطف بزرگ استون‌ویلا به آرسنال با متوقف کردن من‌سیتی در ویلاپارک


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از روز دوم هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه ویلاپارک برابر میزبان خود استون‌ویلا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

من‌سیتی با قبول این تساوی 26 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند، هرچند این جایگاه از چنگ شاگردان مانوئل پیگرینی خواهد رفت اگر آرسنال در دربی شمال لندن، میهمانش تاتنهام را شکست دهد. این بازی از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود.

همزمان با این بازی نیز لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف کریستال پالاس می‌‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، پس از منچسترسیتی، تیم‌های آرسنال و لسترسیتی هر دو با 25 امتیاز و تفاضل گل متفاوت به ترتیب دوم و سوم هستند. البته لسترسیتی بازی خود را در هفته دوازدهم لیگ برتر انجام داده است. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بهترین گل های آرسنال در ویلا پارک(استادیوم استون ویلا)