شبکه خانگی با مجموعه‌ تصویری «ماجراهای قلقلی» به کودکان سلام می‌کند


شبکه خانگی با مجموعه‌ تصویری «ماجراهای قلقلی» به کودکان سلام می‌کندباشگاه خبرنگاران/ صدای «قلقلی» ساکت و آرام را این‌بار در این مجموعه بشنوید.
جشن رونمایی مجموعه تصویری و موزیکال «ماجراهای قلقلی 1» با بازی و صدای شهرام لاسمی با حضور سیامک اشعریون، علی کاظمی، مهرداد فلاحت‌گر، سوسن کرامتی،‌ سارا روستاپور، موقر (تهیه‌کننده کودک)، فرید نوایی (کارگردان ماجراهای قلقلی 1) و عاطفه پازوکی طراح گریم این مجموعه و همسر شهرام لاسمی برگزار شد.

اجرای برنامه به عهده سارا روستاپور بود که وی ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین گفت: همیشه اجرای برنامه کودک را به عهده داشتم؛ اما امروز در جمع شما هستم. با وجود اینکه شهرام لاسمی با شخصیت «قلقلی» همیشه سکوت کرده است و لبخند به روی لبان ما آورده، امروز شما می‌توانید صدای او را بشنوید.

وی ادامه داد: متاسفانه کار کودک شاخصی در رسانه خانگی نداشتیم و این کار در رسانه خانگی می‌تواند کار خوبی باشد.

در ادامه مراسم شهرام لاسمی اظهار داشت: برای پروژه «ماجراهای قلقلی 1» چند ماهی در شهر رامسر افتخار همکاری با تهیه‌کننده‌ای داشتم که مانند فرشته بود. این مجموعه به آن چیزی که بچه‌های امروز به آن نیاز دارند توجه کرده است. با آماده‌شدن شعرهای این مجموعه، پروژه به کارگردانی فرید نوایی شروع شد. امیدوارم بتوانم بعد از 4 سال دوری به بچه‌های نسل امروز خدمت کنم.

در ادامه مهرداد آسمانی مجری طرح عنوان کرد: ما با دو رویکرد ایران‌شناسی و جامعه‌شناسی کار را شروع کردیم که جاذبه‌های زیبای ایران را نشان دهیم و این دو رویکرد را با کلام امروزی ارائه داده‌ایم. می‌توانم بگویم شهرام لاسمی مرد هزار چهره کودکان است؛ چرا که چند نقش را با گریم‌های متفاوت در این مجموعه کار کرده است.

فرید نوایی کارگردان این اثر تصریح کرد: لاسمی یکی از دوستان قدیمی من است که حدود 8 سال در شبکه دو با هم همکاری می‌کردیم و با تصمیمی که گرفته شد، در این پروژه حضور داشتم. این مجموعه بعد از 25 روز روانه بازار می‌شود. کار المان‌های تصویری موزیکال و با رنگ تصویرسازی شده است.

لاسمی خاطرنشان کرد: برای اولین بار صدای شهرام لاسمی را در این پروژه می‌شنوید. این اولین تجربه من بود و به نظرم جذابیت زیادی ایجاد می‌کند.

گفتنی است؛ بخش‌های کوتاهی از این مجموعه برای حاضرین پخش شد.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حضور قلقلی و عمو نیما در حمایت از کودکان غزه