فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آشنایی با اسلام در قلب سیبری


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «اسلام در روسیه» مجموعه ای است درباره گسترش دین مبین اسلام در روسیه، بزرگ ترین کشور برجای مانده از شوروی سابق و جایی که کمونیسم برای چندین دهه منادی انسان گرایی و محوریت اومانیسم در روابط اجتماعی بود.

در این قسمت از مجموعه اسلام در روسیه، با زندگی مسلمانان روس آشنا می شویم؛ مردمانی که ابتدا یا دینی نداشتند یا اینکه چندان اعتقادی به مبانی دینی در آنها وجود نداشت اما بر اثر تحولات درونی و همچنین نشانه هایی از حقانیت اسلام، به این دین الهی گرویدند.

دختری از ایران با سفر به روسیه به ملاقات مسلمانان این کشور می رود و با آنها به گفت وگو می پردازد.

این دختر به دنبال یافتن ماشا آلالیکیناست، خواننده و مانکنی روسی که بعد از آشنایی با دین مبین اسلام کار خوانندگی را کنار گذاشت و حجاب را افتخاری برای خود می داند.

شیما عالی کارگردان و راوی مستند، در مسکو و سن پترزبورگ با چند روس که مسلمان شده اند دیدار و با آنها در مورد انتخاب اسلام، مسأله حجاب و امام حسین(ع) صحبت می کند.

مستند «در قلب برف» از سری اسلام در روسیه چهارشنبه 20 آبان ماه از شبکه افق پخش می شود.

ساعت پخش این برنامه 21 روز چهارشنبه در نظر گرفته شده و همچنین در ساعت های 6.30 و 9.30 روز بعد هم تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حکومت ببر سیبری( بیشتر ببرهای سیبری، 350 کیلوگرم هستن)