سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت دستکم 52 داعشی در مناطق مختلف عراق


هلاکت دستکم 52 داعشی در مناطق مختلف عراقایرنا/ فرماندهی ستاد مشترک نیروهای عراقی روز دوشنبه اعلام کرد که در عملیات امروز نیروهای عراقی در مناطق مختلف این کشور 52 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، فرماندهی ستاد مشترک نیروهای عراقی در بیانیه ای افزود: درحمله جنگنده های عراقی و ائتلاف بین المللی علیه داعش به مواضع این گروهک تروریستی در اشیق، کوزه، مهانه، رامبوسی، بشیر، وردک، هلیل کیسک، خرشات، جبیر، فلوجه و هیت 32 تروریست کشته و تعدادی از مخفیگاه ها و نیز تجهیزات نظامی و موشکی آن ها منهدم شد.
در استان الانبار نیز نیروهای عراقی 26 بسته انفجاری و بمب را خنثی کرده و ده ها تروریستی را به هلاکت رساندند.
همچنین منابع عراقی گزارش کردند که در عملیات ویژه نیروهای عراقی در موصل، «سلمان عبد شیب الجبوری» معروف به «ابوسیف» یکی از سرکرده های گروهک تروریستی داعش و عضو شورای نظامی این گروه به همراه دو تن از همراهانش به هلاکت رسیدند.
نیروهای عراقی پیشتر نیز در پیشروی در شمال شرق موصل مناطقی را در منطقه «بعشیقه» در شمال شرق این شهر از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرده بودند.
در همین حال نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به «حشد الشعبی» امروز با حمله به مواضع گروهک تروریستی داعش در منطقه کرمه در شرق شهر فلوجه «کریم موسی اللهیبی» مسئول دیوان حسبه داعش در کرمه و چهار تن از همراهانش را به هلاکت رساندند.
بخش هایی از عراق از اوایل سال 93 به اشغال گروهک تروریستی داعش در آمده است.
جنگ علیه گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه با حمایت نیروهای مردمی و مقاومت وارد مراحل حساس خود شده به گونه ای که اخبار رسیده حاکی از آن است که نیروهای عراقی و سوری خواهند توانست در ماه های آینده بخش های بیشتری از مناطق تحت کنترل داعش را آزاد کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
هلاکت چهل داعشی در عراق