فرید اصلانی: کار سختی در دور دوم لیگ داریم


ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر تهران گفت: با آمادگی تیم‌ها، دور دوم لیگ برتر بسیار دشوار خواهد بود.

فرید اصلانی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم شیمیدر پیش از دور دوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ما تیم بسیار جوانی داریم که با استفاده از همین نیروی جوانی و انگیزه بسیار زیادی که دارد وارد مسابقات لیگ برتر شد. نتایجی هم که کسب کردیم خوب بوده و اکنون جزو سه تیم برتر و البته مدعیان هستیم. در دور اول همه بازیکنان با حمایت باشگاه و کادر فنی تلاش کردند تا تیم بتواند با قدرت پیش برود و توانستیم در دیدارهای حساس نیز برنده باشیم. البته به دلیل جوانی و تجربه کم اشتباه‌هایی داشتیم و برای اینکه هماهنگ شویم به زمان نیاز داشتیم که رفته رفته نسبت به روزهای اول لیگ بهتر شدیم. دور رفت را با شرایط خوبی پشت سر گذاشتیم اما در دور دوم وضعیت فرق دارد و باید بهتر باشیم.

ملی‌پوش تیم شیمیدر با اشاره به دشواری مسابقات در دور دوم ادامه داد: در دور دوم مطمئنا همه چیز فرق خواهد کرد. تیم‌ها هماهنگ شده‌اند، بازیکنان خارجی تیم‌ها به آمادگی لازم رسیده اند و برخی تیم‌ها نیز خارجی‌های دومشان را جذب کرده‌اند. با این شرایط باید بدانیم مسابقات دشوارتر می‌شود. این فصل نیز به گونه‌ای آغاز شده که همه تیم‌ها خوب هستند و فاصله‌ها نزدیک است. از اولین بازی کارمان دشوار است و باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

او با اشاره به دیدار فردا برابر شهرداری گرگان بیان کرد: تیم شهرداری گرگان عملکرد خوبی در مسابقاتش داشته و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. این تیم در دیدارهایش توانسته حریفان را آزار بدهد و برابر چند تیم مدعی نیز برنده شد. درست است که ما در دیدار قبلی برابر این حریف به پیروزی رسیدیم اما اکنون شرایط فرق دارد و اگر بخواهیم باز هم برنده باشیم نیاز به تلاش بیشتری داریم. آنها بازیکن خارجی دارند که اکنون آماده شده و در کنار نفرات با تجربه‌اش می‌توانند در تهران برایمان خطرساز شوند.

اصلانی افزود: در این مدت کادرفنی سعی داشت مشکلات تیم را از بین ببرد و نقاط ضعف را تقویت کند. هماهنگی خوب است و آماده‌ایم رقابت کنیم. به هر حال همه دیدارها دشوار است که اگر غفلت کنیم نتیجه را واگذار خواهیم کرد. امیدوارم برابر شهرداری گرگان روز خوبی داشته باشیم و بتوانیم با استفاده از نقاط ضعف حریف برنده شویم.

ملی‌پوش پست یک بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که این فصل از لیگ را چطور می‌بیند؟ گفت: همانطور که گفتم همه تیم‌ها نزدیک هستند چرا که بازیکنان در لیگ تقسیم شده‌اند. هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نبوده و دیدیم که در دور اول همه تیم‌ها باخت را تجربه کردند. همین مساله به خوبی نشان می‌دهد کیفیت تیم‌ها خوب است. حالا در این مدت که فرصت بوده تمرین‌ها نیز برگزار شده و مطمئنا آمادگی همه تیم‌ها بیشتر شده‌است. شاهد لیگ خوبی هستیم و همین که فاصله‌ها زیاد نیست اتفاق خوبی است. امیداورم مسابقات تا انتها به خوبی پیش برود چرا که هرچه لیگ بهتری داشته باشیم در کل بسکتبال ما رشد خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که شیمیدر مدعی قهرمانی است یا نه؟ بیان کرد: ما یک تیم جوان داریم که تا اینجا خوب پیش‌رفته‌است. باشگاه شیمیدر با یک برنامه‌ریزی وارد مسابقات لیگ برتر شده و با توجه به این هدف‌گذاری پیش‌ می‌رود. همه بازیکنان ما تشنه برد هستند و شک نکنید که کسی نیست که بگوید از کسب عنوان و حتی قهرمانی خوشحال نمی‌شود. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، دور دوم لیگ برتر بسکتبال از فردا دوشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سختی کار