سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو میلیارد ریال برنج قاچاق در نهبندان خراسان جنوبی كشف شد


به گزارش روز یكشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید شجاع گفت: روزشنبه ماموران ایست و بازرسی نهبندان در جنوب استان هنگام كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه تریلی كه از شهر های جنوبی كشور عازم خراسان رضوی بود مشكوك و خودرو را بازرسی كردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو 625 كیسه برنج 40 كیلوگرمی كه بدون هرگونه مجوز حمل بود كشف و ضبط كردند و در این رابطه خودرو توقیف و دو نفر متهم با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع كالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب صورت پذیرد.
در 72 ساعت گذشته در مجموع چهار میلیارد و 42 میلیون ریال كالای قاچاق از خودرو های عبوری در محور های خراسان جنوبی كشف و ضبط شد.
2047/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واردات 45 میلیون دلار برنج قاچاق به کشور!