قلعه‌نویی: دوست دارم ادینیو به تراکتور بیاید/ رحمانی هم به خودش و هم به تیم لطمه زد


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که تراکتور مد نظرش پس از تعطیلات نیم فصل به وجود خواهد آمد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: از بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند حلالیت می‌طلبم و از تمام کسانی که برای تیم در نیم فصل اول زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

وی افزود: باشگاه گسترش فولاد به واقع یک باشگاه فرهنگی است و شاید مسئولان این تیم به قدری که تراکتور را دوست دارند، گسترش فولاد را به این اندازه دوست ندارند و جا دارد از زحمات و لطف‌های مسئولان این تیم در حق تراکتورسازی تشکر کنم.

قلعه‌نویی ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم و اگر بتوانیم گسترش فولاد را شکست دهیم، حتی می‌توانیم در آینده به قهرمانی هم فکر کنیم. البته این تراکتور هم تیم مد نظر من نشده و تراکتور واقعی را بعد از تعطیلات خواهید دید. گسترش فولاد فوتبال با برنامه و خوبی را روی زمین بازی می‌کند و به این تیم احترام می‌گذارم.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: ما علاوه بر سعید آقایی، سینا عشوری، سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده را هم در اختیار نداریم و اگر این سه بازیکن جدید را هم نمی‌گرفتیم، در آن صورت حتی نفرات‌مان برای فردا کامل نمی‌شد.

سرمربی تراکتورسازی به وجود مشکل بدنی در تیمش اشاره کرد و گفت: این تیم از دقیقه 60 به بعد با افت مواجه می‌شود و در تعطیلات می‌خواهیم علاوه بر تقویت نقاط ضعف‌مان کار بدنسازی هم بکنیم.

وی درباره تماشاگران تراکتورسازی بیان کرد: ما متاسفانه چه بازی را ببریم و چه ببازیم تماشاگران علیه مدیرعامل شعار می‌دهند و امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی درباره برنامه‌های تراکتور در تعطیلات نیم فصل گفت: پس از بازی فردا در روز چهارشنبه تمرین‌هایمان تعطیل می‌شود سپس کارمان را در تبریز شروع می‌کنیم و پس از یک هفته راهی اردوی ترکیه خواهیم شد.

قلعه‌نویی درخصوص آخرین وضعیت بختیار رحمانی بیان کرد: دوست نداشتیم این اتفاق برای بختیار بیفتد. این بازیکن یکی از بهترین هافبک‌های نفوذی ایران است ولی هنوز تکلیفش را با خودش مشخص نکرده و بیشترین لطمه را در وهله اول به خودش و سپس به تراکتور وارد کرد. تا جایی که می‌دانم او تا برج 5 سرباز است و پس از بازی فردا درباره او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص آخرین وضعیت ادینیو نیز خاطرنشان کرد: من خیلی دوست دارم ادینیو به تراکتور بیاید چون میزان رای مردم است و هواداران خواستار حضور این بازیکن در تبریز هستند ولی متاسفانه خودش مصاحبه کرده و گفته که تیمش رضایت‌نامه نمی‌دهد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حضور امیر قلعه نویی در ستادهای انتخاباتی رضا رحمانی