سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه 220 هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 49 هزار و 380 تن انواع ماده پلیمری، 45 هزار و 750 تن انواع قیر، 12 هزار تن لوب کات سنگین و 5600 تن انواع گوگرد روی تابلوی عرضه می رود.

تالار صادراتی نیز شاهد عرضه 14 هزار تن قیر 6070 و 600 تن عایق رطوبتی است. مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز با 55 هزار تن سنگ آهن دانه بندی، با قیمت پایه هشت دلار در هر تن در تالار صادراتی حاضر می شود.

این گزارش همچنین حاکی است، 11 هزار تن شمش هزارپوندی 99.8 شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، بیش از 14 هزار و 710 تن ذرت خوزستان، موجودی انبارهای سیلوی دانه طلایی، سیبلی 1و2، بنوت، توسعه کشت ذرت 1، بنوار ناظر، آزادی، شاداب دانه جنوب، سیدعباس، شهید رجایی، توسعه کشت شوش، آبگرمک و وحدت، در قالب گواهی سپرده کالایی، روی تابلوی عرضه می رود.

همچنین، 6500 تن خرمای کبکاب، چهار هزار تن گندم دوروم، 500 تن روغن خام سویا و 100 تن شکرسفید راهی تالار معاملات می شود.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/F75VNT


ویدیو مرتبط :
ترانزیت 4 میلیون و 351 هزار تن کالا از خاک ایران