سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سوریه: تعیین موعد انتخابات پارلمانی به معنای تعطیلی مبارزه با تروریسم نیست


معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد، اعلام موعد انتخابات پارلمانی به این معنا نیست که ارتش سوریه دست از مبارزه با تروریسم کشیده است، بلکه باید گفت پیروزی‌های جدیدی در راه است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه، در گفت‌و گو با شبکه المیادین، اعلام کرد که تعیین زمان برگزاری انتخابات پارلمانی، ارتباطی به گفت‌وگوهای سیاسی ندارد.

رئیس‌ جمهوری سوریه، روز دوشنبه (دیروز) تاریخ 13 آوریل، برابر با 25 فروردین‌ماه سال 1395 را به عنوان تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور تعیین کرد.

فیصل المقداد، ادامه داد: این تصمیم پس از مشورت‌های بسیار با دوستان روس، گرفته شده است.

معاون وزیر خارجه سوریه همچنین تأکید کرد، تعیین زمان انتخابات پارلمانی، مبارزه ارتش سوریه با تروریسم را به حالت تعلیق در نمی‌آورد و اعتقاد داریم که در روزهای آینده پیروزی‌هایی نیز بدست آوریم.

http://fna.ir/2RWZCL


ویدیو مرتبط :
انتشار ویدئو HQ از مبارزه روسیه با تروریسم در سوریه