ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احمدی: مهم‌تر از اول بودن در جهان، کسب مدال در المپیک است/ رکوردم در برزیل قابل قبول نبود


الهه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تمریناتش گفت: باید سعی کنم رکوردهایم را در مسابقات برون‌مرزی بهتر کنم. نتیجه‌ای که در برزیل داشتم برای رسیدن به فینال قابل قبول نبود و این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. در 50 متر که تمرین زیادی نداشته‌ام و با گرفتن سهمیه توسط جام‌بزرگ تمرینات من هم شروع شد. چون قبلا فشنگی هم نداشتیم. تمرینات من بیشتر در بادی بوده است.

وی افزود: در رشته سه وضعیت همچنان با کمبود فشنگ مواجه هستیم، اما برای رفع این مشکل اردوهای برون‌مرزی در نظر گرفته شده است. دوشنبه آینده قرار است اعزام شویم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد شرایط خوبی نخواهیم داشت. رقیبان ما بیکار ننشسته‌اند و تمرین می‌کنند به طوری که رکورد جهان در رقابت‌های برزیل شکسته شد. این نشان دهنده آمادگی کامل حریفان ما در بازی‌های المپیک برزیل است.

ملی‌پوش تیراندازی ایران در ادامه این مصاحبه درباره اینکه شما سابقه حضور در یک دوره المپیک را دارید، آیا در کاپ جهانی برزیل حریفان المپیکی شما حضور داشتند یا خیر، خاطرنشان کرد: قهرمانان المپیک لندن، پکن و آتن حضور داشتند چون تیراندازی شرایط سنی ندارد. ما تمام رقیبانمان را شناختیم که در چه سطحی هستند و امیدوارم ما هم بتوانیم نتیجه خوبی در برزیل بگیریم.

احمدی در پاسخ به سوال دیگر فارس، مبنی بر اینکه شما نتوانستید رکورد تمرینات‌تان را در کاپ جهانی برزیل بزنید، فکر می‌کنید مشکل کجا بود، عنوان کرد: در تمرینات شرایط خوبی دارم، اما در چند مسابقه افت کردم. این عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد. تمرینات خوبی دارم و چاره مشکل این است که در مسابقات بیشتری شرکت کنم.

وی درباره سقوط 4 پله‌ای در رنکینگ فدراسیون جهانی، اظهار داشت: چون در چند مسابقه شرکت نکرده‌ام و در برزیل هم نتوانستم راهی فینال شوم به رده ششم جهان سقوط کردم. فکر می‌کنم مهمتر از اول جهان بودن، کسب مدال در المپیک است. امیدوارم خداوند به همه کمک کند تا هر ورزشکاری به المپیک می‌رود دست خالی برنگردد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا المپیک حمید سوریان