سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ کشف بیش از هشت تن انواع مواد مخدر در هرمزگان


حوادث/ کشف بیش از هشت تن انواع مواد مخدر در هرمزگانایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در فروردین ماه امسال هشت تن و 231 کیلو گرم انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف شده است.

سردار عزیزالله ملکی یکشنبه اظهار داشت : از مجموع مواد مخدر کشف شده 6 تن و 433 کیلوگرم تریاک، یک تن و 749 کیلو حشیش ، 21 کیلو هروئین ،28 کیلو مرفین و شیشه است.
وی با اشاره به توقیف 113 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در همین راستا 481 قاچاقچی،توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
سال گذشته بیش از 75 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامی هرمزگان کشف شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
کشف یک تن مواد مخدر در تهران