سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری معتادی در تهران كه همسایه خود را با بنزین به آتش كشید


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 19 و 40 دقیقه نوزدهم بهمن ماه سال گذشته فردی با لباس های شعله ور در آتش وارد محوطه بیمارستان در خیابان مصطفی خمینی شد كه پرسنل بیمارستان با مشاهده صحنه ، آتش را مهار و امان الله(45 ساله) را برای انجام اقدامات درمانی به اتاق عمل منتقل می كنند.
براساس این گزارش همزمان با انتقال فرد مصدوم به داخل اتاق عمل، موضوع از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 به كلانتری 113 بازار اعلام و با حضور ماموران پرسنل بیمارستان گفتند كه امان الله در زمان خاموش كردن آتش لباس هایش دائما اسم یكی از همسایگانش بنام «پیمان» را به عنوان عامل آتش سوزی معرفی كرده است.
ماموران كلانتری با شناسایی محل سكونت پیمان ( 23 ساله ) در خانه ای قدیمی در منطقه پانزده خرداد ، به این محل رفته و در تحقیقات اولیه مشخص می شود كه پیمان در زمان خروج امان الله از داخل اتاق محل سكونتش واقع در زیرزمین اقدام به پاشیدن بنزین و به آتش كشیدن وی كرده است.
براساس این گزارش در 21 بهمن ماه امان الله از شدت جراحات وارده ناشی از اتش سوزی جان سپرد و با تشكیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
*همه چیز از یك شوخی شروع شد
شاهدان صحنه به آتش كشیده شدن امان الله به كاراگاهانی كه برای تحقیق به محل جنایت رفته بودند، گفتند: همه چیز از یك شوخی شروع شد، متوفی اقدام به ریختن آب در داخل كفش های پیمان كرده بود و همین موضوع انگیزه درگیری پیمان با وی شد؛ پس از پایان درگیری، پیمان از خانه خارج و امان الله نیز به خانه اش در اتاقی در زیرزمین رفت اما پس از گذشت دقایقی پیمان با یك شیشه نوشابه پر از بنزین وارد حیاط شده و به طرف اتاق متوفی رفته و در حالیكه امان الله روی پله ها بود، پیمان اقدام به ریختن بنزین و به آتش كشیدن وی كرد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد اهالی ساختمان قصد كمك كردن به متوفی را داشته اما وی از شدت ترس و در حالیكه لباس هایش همچنان شعله ور بوده به سمت بیمارستان حركت كرده كه همین موضوع باعث شعله ور شدن آتش و در نتیجه افزایش میزان سوختگی ها شده است.
*شناسایی متهم در زندان
براساس این گزارش با توجه به متواری شدن متهم از محل جنایت، شناسایی مخفیگاه جدید متهم برای دستگیری وی در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت؛ با بررسی سوابق پیمان مشخص شد كه وی از مجرمان سابقه دار در زمینه موادمخدر است از این رو هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر انجام شد تا در صورت دستگیری متهم از سوی آن پلیس، پیمان جهت انجام تحقیقات در خصوص ارتكاب جنایت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گیرد.
سرهنگ كارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، درباره این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده مشخص شد كه متهم در شهرستان ورامین به اتهام موادمخدر دستگیر و در آنجا خود را با هویت مجهول «رضا غفوری» معرفی كرده كه در ادامه و با بررسی سوابق، هویت واقعی وی معلوم شد.
وی افزود: برابر هماهنگی های قضایی بعمل آمده متهم برای انجام تحقیقات در خصوص پرونده قتل عمد و با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
تهرام/9343//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن انسان زنده+ آتش گرفتن پمپ بنزین بر اثر بنزین