ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کریمی:چیزی جز شرمندگی مقابل مردم ندارم/رضاییان شایستگی‌هایش را نشان داد


علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه امروز از قول وی در یکی از رسانه‌ها بابت انتخابش به عنوان بهترین هافبک بعد از انقلاب نقل قولی منتشر کرده، اظهار داشت: من بعد از انتخابم در برنامه 90 به عنوان بهترین هافبک بعد از انقلاب هیچ مصاحبه‌ای با سایت و یا روزنامه‌ای انجام ندادم و الان اولین بار است که بعد از برنامه 90 در این خصوص صحبت می‌کنم. در این مدت هم هر نقل قولی از من منتشر شده، تکذیب می‌کنم.متاسفانه این برای چندمین بار است که چنین اتفاقاتی می افتد.

وی افزود: در خصوص انتخابم از سوی مردم در برنامه 90 باید بگویم که مثل همیشه شرمنده آنها شدم و چیزی جز شرمندگی مقابل مردم برایم باقی نمانده است.

کریمی ادامه داد: من از بقیه نفراتی که در این فهرست بودند، عذرخواهی می‌کنم و به نظر من همه این نفرات جزو بهترین‌های فوتبال ما بودند که خوشبختانه من با برخی از آنها هم‌‌دوره بودم و متاسفانه با برخی هم‌‌دوره نبودم.

وی همچنین در خصوص قدردانی رامین رضائیان از او بعد از گلزنی به پدیده، گفت: رامین به من لطف دارد، کاری برای او انجام ندادم. شاید وسیله‌ای بودم تا رضائیان بتواند شایستگی‌هایش را نشان دهد. او باید از این به بعد تلاشش را بکند تا جایگاهی که به دست آورده را حفظ کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KJ49GT


ویدیو مرتبط :
کریمی-سلام ما به زهیر و دلاوری هایش