جان داعشی چگونه از انگلیس فرار کرد؟


روزنامه دیلی تلگراف راز فرار جلاد سنگدل گروه تروریستی داعش، از انگلیس به سوریه را فاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه دیلی تلگراف راز فرار یکی از جلادان انگلیسی گروه تروریستی داعش معروف به «جان جهادی» به سوریه را فاش کرد.

روزنامه دیلی تلگراف درگزارشی نوشت: نام واقعی جان داعشی، انگلیسی کویتی تبار «محمد اموازی» است. او در کویت به دنیا آمد، در شش سالگی با خانواده‌اش به انگلیس مسافرت کرد و در غرب لندن ساکن شد. 

جان جهادی پیش از کشته شدن تعدادی از نیروهای ارتش سوریه و جیمز فولی و استیون سات‌لاف، دو خبرنگار آمریکایی، دیوید هینس و الن هنینگ، دو امدادگرا انگلیسی، و عبدالرحمن کاسیگ، امدادگر آمریکایی، و هارونا یوکاوا و کنجی گوتو، دو گروگان ژاپنی، را سر برید و داعش ویدئوهای لحظه سر بریدن این گروگان‌ها را منتشر کرد. 

روزنامه دیلی تلگراف نوشت: یک عنصر تروریست دیگر جان داعشی را در سفرش به سوریه همراهی کرد. این اقدام با وجود درج نام او در فهرست افرادی که زیر نظر دستگاههای امنیتی انگلیس بودند، صورت گرفت. 

این روزنامه افزود: محمد اموازی توانست به همراه یک دوست که نامش فاش نشده است، در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی بدون جلب توجه مسئولان انگلیسی از لندن فرار کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
داعشی های وحشی این بار در انگلیس -عراق -سوریه