فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«پادری» رقیب «پایتخت» نیست


 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «پادری» قرار بود نوروز 95 از شبکه یک سیما روی آنتن برود ولی به طور ناگهانی از کنداکتور پخش حذف شد. این سریال ادامه‌ای بر سریال «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی است که ساخت قسمت های پایانی آن به تهیه کنندگی سید محمود رضوی در حال انجام است.

بهنام تشکر بازیگر سریال «پادری» درباره این که چقدر سریال «پادری» توانسته قصه ای مستقل از «دودکش1» را داشته باشد، گفت: در همه جای دنیا وقتی یک فصل قصه ساخته می‌شود که موفقیت آمیز باشد و تصمیم به ساخت سری‌های بعدی آن گرفته می‌شود طبیعتا مخاطب با کاراکترهای سریال آشنا است. ولی یک جایی است که کاراکترها مهم‌تر از قصه‌ها می‌شوند و قصه برای کاراکترها نوشته می شود و قرار نیست به یک نتیجه‌ی انتهایی برسد. در مورد این سریال هم قصه و آدمهایش همراه باهم جلو می‌روند.

تشکر در مورد این‌که سریال «پادری» بیشتر به معضلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی می پردازد، گفت: کاراکتر‌های این قصه درگیر مشکلات اقتصادی می شوند که این سالها جامعه ما درگیر آن بوده است. کنایه‌هایی هم به اختلاس‌ها دارد ولی امیدواری را در همه جای سریال تبلیغ می‌کند.

یکی از جذابیت‌های این سریال لج بازی‌های بین دو کاراکتری بود که هومن برق نورد و بهنام تشکر بازی می‌کردند. تشکر با خنده در مورد این لج‌بازی ها گفت: هنوز به تفاهم با هم نرسیدیم. یکی از شاخصه های این سریال لج بازی های این دو کاراکتر است که در این سریال هم ادامه دارد.

تشکر در پاسخ به این سوال که آیا «پادری» را رقیب سری سریال‌های «پایتخت» می‌دانید؛ گفت:هیچ رقابتی بین سریال «پادری» و «پایتخت» وجود ندارد. «پایتخت» در یک شکل دیگر و با گروه دیگری ساخته می‌شود و این سریال با گروهی که با هم جمع شدند یک شکل ساخت دیگری را دارد. خیلی هم به این قضیه هم فکر نمی‌کنیم. ما همیشه این نگرانی را داریم که این سریال مثل سری اولش «دودکش 1» پربیننده نشود چون انتظارات مردم از این سریال هم بالاتر رفته است. ولی همه‌ی گروه تلاش می‌کنند کاری جذاب و پر مخاطب تولید کنیم.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر پایتخت 4 - تبلیغ پایتخت 4 پیشنمایش پایتخت 4