فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر:موسسه قلم چی سه مدرسه روستایی در استان ساخته است


به گزارش ایرنا، احمد مرادی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مدرسه خیرساز قلم چی در روستای لمبدان بالایی شهرستان دیر افزود:
موسسه قلم چی برای تکمیل و تجهیز این سه واحد آموزشی شش میلیارد ریال هزینه کرده و مابقی اعتبار این مدارس از منابع ملی تامین شده است.
وی گفت:مدرسه روستای 'حرمیک' شهرستان جم با زیربنای 255 مترمربع و پنج میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار احداث و به بهره برداری رسید.
مرادی افزود: مدرسه روستای :کورک' دژگاه دلوار در شهرستان تنگستان نیز 255 مترمربع زیربنا دارد و هفت میلیارد و 800میلیون ریال برای آن هزینه شده است.
وی اظهارکرد: مدرسه دخترانه روستای 'لمبدان بالایی' شهرستان دیر هم با زیربنای560مترمربع و اعتبار هفت میلیارد و 500میلیون ریال احداث وبه بهره برداری رسیده است.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: از سال 82 تاکنون 440 پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز در استان بوشهر احداث شده است.
بندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برف زمستان سال 91 (اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی)