فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تنوع تبلیغات «یک دزدی عاشقانه» در فضای مجازی/ پوستر فیلم رونمایی شد


به گزارش خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیرشهاب رضویان در آستانه نمایش در سینماهای کشور، از پوسترهای جدید این فیلم سینمایی رونمایی شد.
ناهید دل‌آگاه تهیه‌کننده فیلم «یک دزدی عاشقانه» گفت: پوسترهای جدید فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» بخشی از کمپین تبلیغاتی فیلم است که توسط یک تیم طراحی تبلیغات حرفه‌ای متشکل از شرکت تنگرام و گروه مانترا و گروه بازاریابی دیجیتال دیباگراف اجرا می‌شود و ایده‌های خوبی را در عرصه تبلیغات دنیای مجازی برای این فیلم اجرایی کرده اند. با توجه به تنوعی که در عرصه تبلیغات در فضای مجازی برای این فیلم در نظر گرفته ایم پوسترهایی با رویکردهای متفاوت طراحی شده است که بتواند برای مخاطبان متنوع فیلم جذاب باشد.

 

«یک دزدی عاشقانه» از روز پانزدهم اردیبهشت ماه در تعدادی ازسینماهای کشور در حال اکران است و تاکنون به ۱۰۳میلیون تومان فروش رسیده است.

 

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/9O9VD8


ویدیو مرتبط :
گزارش رونمایی از پوستر و آنونس فیلم «ارغوان»