سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چگونه صابون مناسب انتخاب کنیم؟


انتخاب صابون مناسب

ـ مطالعه برچسب محصولات

همه صابون ها برابر تهیه نمی شوند اما زمانیکه آنها یک پیشینه ی بد در هیدراته کردن پوست داشته باشند از نظر تجاری افت می کنند. در بسیاری از موارد می توانید مرطوب کننده های حاوی آنها را پیدا کنید فقط باید برچسب روی آنها را با دقت مطالعه کنید. زمانیکه مواد تشکیل دهنده آن مناسب بودند می توانید آن را انتخاب کنید به اینصورت که بدنبال واژگانی نظیر ضد حساسیت ، مرطوب کننده ، ملایم و با رایحه ای ملایم یا بدون عطر ، بگردید.

اگر پوست شما فوق العاده حساس و یا خشک نمی باشد ، همچنان نیز باید مطمئن شوید که محصولی که استفاده می کنید چربی طبیعی پوست را از بین نمی برد زیرا این امر می تواند سبب ترک خوردگی ، خارش و سوزش پوست شما شود.

ـ نوع شوینده بعد از ورزش

زمانیکه از ورزش برمی گردید توصیه می شود که از صابون های آنتی باکتریال استفاده نمایید زیرا باشگاه منبع باکتری است. بعلاوه این صابون ها سبب خشکی پوست می شوند به همین دلیل بعد از حمام حتما از مرطوب کننده استفاده نمایید. بعد از ورزش باکتری موجود بر روی پوست می توانند سبب ایجاد آکنه شوند بنابراین بهتر است از شوینده و یا صابون های حاوی سالیسیک اسید و یا بنزوئیل پراکسید که به مبارزه با جوش می پردازند استفاده نمایید.

سلامت نیوز

مطالب مرتبط:

اطلاعاتی در مورد صابون خرچنگ

کدام بهتره؟ صابون ، شامپو بدن یا ژل حمام

خشكی پوست بعد از شستن با صابون


ویدیو مرتبط :
انتخاب کفش مناسب