سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۵


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: به منظور در نظر گرفتن تسهیلات برای افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 95 نشده‌اند مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز شنبه اول اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: از 12 ظهر امروز 673 هزار و 683 نفر برای شرکت در آزمون سراسری ثبت نام کردند و توصیه می‌شود افرادی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند در مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه این سازمان در خصوص ثبت نام اقدام کنند.

توکلی گفت: همچنین افرادی که ثبت نام کرده‌اند نیز در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی می‌توانند در مهلت تمدید شده با مراجعه با سایت سازمان سنجش اطلاعات خود را ویرایش کنند.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/S3J1IM


ویدیو مرتبط :
آزمون های سراسری گاج-ثبت نام آزمون