سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



شناسایی قاتل سریالی بعد از قتل دو پیرزن


سلامت نیوز: حسن در بازجویی‌های پلیس به قتل سروناز ٧١ ساله اعتراف كرد و گفت: من مشكلات مالی زیادی داشتم و به دنبال راهی بودم تا بتوانم مشكلاتم را برطرف كنم. بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم كه از پیرزن‌های شهر سرقت كنم و بعد آنها را به قتل برسانم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، روز پنجشنبه بود. نزدیكی‌های ظهر مرد میانسال برای دیدن مادر (سروناز) و برادر معلولش به خانه آنها رفت. اما هر چه در زد سروناز خانم در خانه را باز نكرد. مرد به خیال اینكه مادر و برادرش برای كاری به بیرون از خانه رفته‌اند به خانه‌اش برگشت و چند ساعت بعد دوباره برگشت. اما باز هم كسی در خانه را باز نكرد. مرد از دوست و آشنا هم خبر گرفت اما كسی مادر و برادرش را ندیده بود. این ماجرا ادامه داشت تا اینكه مرد در روز جمعه به كلانتری ابركوه رفت و خبر مفقود شدن مادر ٧١ ساله‌اش را به پلیس داد. او به پلیس گفت: مادر و برادرم از ظهر پنجشنبه به طور مرموزی ناپدید شده‌اند.

همزمان با اعلام خبر مفقودی پیرزن ٧١ ساله ماموران پلیس شهرستان تفت جسد پیرزنی را در قبرستان این شهر پیدا كردند. تیم جنایی پلیس تفت بعد از بررسی، هویت پیرزن مقتول را شناسایی كرد. اوهمان پیرزنی بود كه پسرش روز پنجشنبه خبر مفقودی‌اش را به كلانتری یزد اعلام كرده بود. قاتل سروناز را كشته بود و جسدش را در قبرستان تفت انداخته بود. پزشك‌جنایی بعد از معاینه جسد علت مرگ او را خفگی اعلام كرد.

ماموران پلیس آگاهی ابركوه و كارآگاهان جست‌وجوهای محلی‌شان را برای پیدا كردن علت قتل پیرزن آغاز كردند. سه روز بعد از كشف جسد اهالی محل به پلیس اطلاع دادند كه سروناز را آخرین‌بار سوار بر خودروی نیسان یكی از اهالی محل به نام حسن دیده‌اند. پلیس ابركوه خیلی زود و در یك جست‌وجوی ساده توانست هویت حسن كه مردی میانسال بود را شناسایی كند. او سارق سابقه‌داری بود كه در پرونده‌اش چندین سابقه سرقت وجود داشت.

حسن در بازجویی‌های پلیس به قتل سروناز ٧١ ساله اعتراف كرد و گفت: من مشكلات مالی زیادی داشتم و به دنبال راهی بودم تا بتوانم مشكلاتم را برطرف كنم. بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم كه از پیرزن‌های شهر سرقت كنم و بعد آنها را به قتل برسانم. در روز جنایت مقتول (سروناز) را سوار خودروی نیسانم كردم، در شهر چرخیدیم و بعد از اینكه به یك جای خلوت رسیدیم، چادر سروناز را دور گردنش پیچیدم و او را خفه كردم. بعد طلاهایش را برداشتم. نمی‌دانستم باید جسدش را كجا بیندازم. وقتی به قبرستان شهر تفت رسیدم جسد مقتول را از خودرویم بیرون آوردم و نزدیك قبرستان رها كردم.

با اعترافات مرد سابقه‌دار به قتل پیرزن٧١ ساله، ماموران در بررسی پرونده‌های جنایی متوجه قتل پیرزن دیگری در شهر ابركوه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد ٤٥ روز قبل زن ٦٩ ساله‌ای كه به همراه همسرش، سرایدار یك خانه ویلایی بودند قربانی سرقت طلا شده است. در این پرونده همسر مقتول وقتی از چرای گوسفندان به خانه می‌آید با جسد غرق در خون همسرش در اتاقك سرایداری، روبه‌رو می‌شود؛ ماموران كه احتمال می‌دادند این قتل نیز كار حسن باشد، به تحقیق از او پرداختند و مرد میانسال به قتل زن سرایدار اعتراف كرد و مدعی شد علاوه بر این دو‌نفر قصد داشتم برای به دست آوردن طلای پیرزنان، چند قتل دیگر نیز انجام دهم. اما پس از دومین جنایت شناسایی و دستگیر شدم.


ویدیو مرتبط :
پیرزن قاتل