سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سوء‌قصد نافرجام به جان «صلاح‌الدین دمیرتاش» در «دیاربکر» ترکیه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، افراد مسلح ناشناس، یکشنبه (دیروز)، خودروی «صلاح‌الدین دمیرتاش» رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق‌ها را در «دیاربکر» ترکیه هدف قرار دادند اما وی از این سوءقصد، جان سالم به در برد.

یک منبع آگاه در این حزب کردی، گفت: افراد مسلح ناشناس به سوی خودروی ضدگلوله دمیرتاش تیراندازی کردند این در حالی بود که وی در حال بازگشت از فرودگاه دیاربکر به منزلش شود اما تیرهای شلیک شده، با شیشه‌های ضدگلوله خودروی او برخورد کردند و وی هیچ آسیبی ندید.

چند دقیقه پس از این سوء قصد در منطقه‌ای که اغلب ساکنان آن کرد هستند، دمیرتاش در صفحه توییترش به زبان کردی نوشت: مرگ امری الهی است.

دمیرتاش از مهمترین معارضان سیاست‌های «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه به شمار می‌رود که حزبش در انتخابات اخیر پارلمانی موفق شد مانع 10 درصدی آراء را پشت سر بگذارد و به رغم تمام برنامه‌ریزی‌های حزب عدالت و توسعه این حزب به پارلمان راه یافت.

انتهای پیام/غ


ویدیو مرتبط :
سوء قصد نافرجام