ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیام فرانک لمپارد برای جان‌تری


پیام فرانک لمپارد برای جان‌تری ورزش 3/ فرانک لمپارد، ستاره سابق چلسی، جان تری، کاپیتان آبی ها، را به دلیل زدن تساوی تیمش مقابل اورتون در ثانیه های پایانی بازی مورد تحسین قرار داد.
در این دیدار چلسی تا ثانیه های پایان بازی با نتیجه 3-2 از حریف عقب بود اما جان تری در دقیقه هشتم وقت های تلف شده، توانست گل تساوی را به ثمر برساند؛ هرچند آفساید بودن این گل را حتی گاس هیدینک، سرمربی چلسی، هم تایید کرد.
با این وجود، لمپارد از اینکه هم تیمی قدیمی اش توانست چلسی را شکست نجات دهد، خوشحال است. او با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت:" گاهی اوقات برای بلند شدن به بازیکنان بزرگ نیاز دارید. جان تری، کاپیتان و مدافع میانی تیم به محوطه جریمه حریف رفت تا در دقایق پایانی گل تساوی را بزند."

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید


منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
فرانک لمپارد