سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ موج وحشت این بار در فروشگاه اپل؛ حمله مردی با شمشیر سامورایی


تماشا کنید/ موج وحشت این بار در فروشگاه اپل؛ حمله مردی با شمشیر سامورایی

در کنار موج وحشت عمومی و نا‌امنی که این روز‌ها اروپا را در بر گرفته، آن سو تر، روز جمعه مردی با در دست داشتن یک شمشیر سامورایی، باعث وحشت مشتریان حاضر در فروشگاه اپل واقع در خیابان پنجم نیویورک شد. این مرد که هنوز انگیزه‌اش مشخص نیست، با شمشیر سامورایی بزرگی به فروشگاه اصلی اپل حمله می‌کند و باعث وحشت کارکنان و بازدیدکنندگان می‌شود.

شهر سخت افزار/ در کنار موج وحشت عمومی و نا‌امنی که این روز‌ها اروپا را در بر گرفته، آن سو تر، روز جمعه مردی با در دست داشتن یک شمشیر سامورایی، باعث وحشت مشتریان حاضر در فروشگاه اپل واقع در خیابان پنجم نیویورک شد. این مرد که هنوز انگیزه‌اش مشخص نیست، با شمشیر سامورایی بزرگی به فروشگاه اصلی اپل حمله می‌کند و باعث وحشت کارکنان و بازدیدکنندگان می‌شود.

این مرد 30 ساله روز جمعه حوالی ساعت چهار عصر وارد فروشگاه اپل می‌شود و شمشیر ترسناک خود را جلوی حاضرین تاب می‌دهد. در حالی که کارکنان فروشگاه با ایجاد سد انسانی تلاش می‌کنند تا از بازدیدکنندگان حاضر در فروشگاه حفاظت کنند، دو مامور پلیس حاضر در فروشگاه موفق می‌شوند که وی را از فروشگاه به بیرون برانند. پس از بیرون کردن، یکبار دیگر این مرد به داخل فروشگاه باز می‌گیردد و در کنار تاب دادن شمشیر خود، فریاد می‌زند.

شاهدان عینی گفته‌اند که تنها کمی پیش از آنکه این مرد با شمشیر به خود آسیب برساند، از سوی پلیس بازداشت می‌شود، با توجه به تلاش برای خود آزاری، این مرد برای بررسی‌های روان‌شناختی به بیمارستان منتقل شده است. فروشگاه واقع در خیابان پنجم نیویورک که این اتفاق آنجا رخ داده، جزو اصلی ترین و بزرگترین فروشگاه های عرضه محصولات اپل است.


ویدیو مرتبط :
شهرسخت افزار: حمله به فروشگاه اپل با شمشیر سامورایی