سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آن سوی چهره داستان بمب گذاری فرانسه


چند روزی است که از داستان بمب گذاری شهر پاریس و تلفات زیادی که بر جای ماند، می گذرد، مسلما از دیدگاه کلیه مسلمانان جهان استفاده از ابزاری به نام ترور به شدت محکوم است و هیچ مسلمان منصفی دست به چنین اقدام هولناکی حتی درباره دشمنان خود نمی زند.
در این میان چند نکته مهم به ذهن هر انسان متفکری خطور می کند؛
الف - بر اساس تبلیغات مداوم غربی ها به خصوص از طریق سینما، شناسایی مجرمان در کشورهای آمریکایی و اروپایی در کوتاه ترین مدت امکان پذیر بوده و به راحتی می توان آنها را تحت کنترل در آورد.
ب - ورود انواع اسلحه به کشورهای غربی با توجه به سخت گیری های شدید نیروهای امنیتی و نظامی و نیز تبلیغات گسترده پیرامون برخورداری از اطلاعات بسیار دقیق از افراد و گروه های سیاسی - خوب یا بد - تقربیا غیرممکن است.
اما چند پرسش؛
1 - ورود این تعداد تروریست مسلح به کشور فرانسه که دارای سازمان های ضداطلاعاتی نیرومندی است، چگونه امکان پذیر شده است؟!
2 - پلیس فرانسه که همه اشخاص و گروه های فعال تکفیری در آن کشور را تحت نظر داشت، چرا نتوانست آینده نگری کرده و احتمال بدهد که آنها ممکن است روزی علیه حامیان اصلی و اربابان خود دست به اقدام نظامی در این سطح بزنند؟!
با کمی دقت می توان دریافت که حوادث تلخی از این دست یقیناً با اطلاع سازمان های اطلاعاتی کشور یادشده و حتی همکاری آنان روی داده تا روحیه ضدیت با اسلام و مهاجران مسلمان بیش از پیش تقویت شود.
بدیهی است که ایجاد گروهک جنایتکار داعش و سایر تکفیری ها ، گسترش محدوده فعالیت آنان و مسلح شدن به سلاح های پیشرفته و حتی شیمیایی از هرسو برای غربی ها سود دارد چراکه هر روز سلاح بیشتری به عرب ها می فروشند و ثروت سرشاری به جیب می زنند.
جلوی مهاجرت مسلمانان به غرب را می گیرند، بر سر راه گسترش دین اسلام در اروپا موانع متعدد ایجاد می نمایند، ترس از مسلمین را در دل شهروندان خویش نهادینه می کنند، برای اسراییل حاشیه امن پدید می آورند، فعالیت عقیدتی و آموزشی گروه های اسلامی را به بهانه احتمال ارتباط با تروریست ها محدود می کنند و ...
در نتیجه با قدری دقت در می یابیم که پدید آمدن اینگونه حوادث دلخواه سیاستمداران غربی است، هرچند که ممکن است خلاف آن شعار بدهند و در سخنرانی ها و مصاحبه ها طور دیگری سخن بگویند.
3019/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش فرانسه با الکسا-حالتهای چهره