فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افتتاح یک سالن ورزشی در گرگان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش


به گزارش ایرنا این سالن ورزشی یکهزار و 27 متر مربع مساحت دارد و برای ساخت آن هشت میلیارد و 300میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان هزینه شده است.
عملیات ساخت این سالن ورزشی از چند سال قبل آغاز شده بود، اما به دلیل کمبود اعتبارات، تکمیل آن به درازا کشید.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: فراهم کردن فضاهای ورزشی مناسب می تواند استعدادهای دانش آموزان مستعد را در رشته های گوناگون شکوفا و آنها را برای حضور حرفه ای در ورزش آماده کند.
محمد بهشتی اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی آموزش و پرورش در زمینه شناسایی استعدادها، اجرای طرح المپیاد دانش آموزی است که با فراهم کردن زیرساخت هایی مانند احداث سالن های ورزشی مجهز، این گونه طرح های زیربنایی با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان به وضعیت فضاهای ورزشی مورد استفاده مدارس استان نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در شرایطی که سرانه ورزشی مدارس کشور از 50 سانتی متر فراتر رفته، این رقم در استان گلستان 31 سانتی متر و نشان دهنده محرومیتی چشمگیر و قابل توجه در این بخش است.
وی گفت: علاوه بر حیاط فضاهای آموزشی، 67 سالن ورزشی برای مدارس استان ساخته شده است که به طور کامل در اختیار دانش آموزان قرار دارد.
امسال افزون بر 300 هزار دانش آموز در دو هزار و 400 مدرسه استان گلستان تحصیل می کنند.
7331/1648/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معاون وزیر آموزش و پرورش در میمه