فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



علت عدم انتقال پیکر مطهر فرزند سردار انصاری به کشور


به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر «حاج عمار میر انصاری» فرزند سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران که جزو مفقودین فاجعه منا بود از طریق آزمایش DNA شناسایی و مشخص شد که در مقبره الشهدای مکه مکرمه به خاک سپرده شده است.

او در وصیت‌نامه خود نوشته بود که «در صورت شهادت در سرزمین وحی بمانم و با پیامبر اسلام (ص) محشور باشم» و به همین دلیل و فتاوای مراجع، خانواده آن مرحوم از انتقال پیکرش به کشور منصرف شدند.

عمار میر انصاری وی متولد مهرماه 1359 در روز عید قربان بود و در مهرماه 1394 و در روز عید قربان، در منا و با لبی تشنه به دیدار حق شتافت. او از سن 16 سالگی به عضویت بسیج درآمد. 220 ماه سابقه فعالیت به‌عنوان بسیجی را داشت. وی در 13 اردیبهشت‌ماه 76 در زمان ورود به بسیج و در برگه عضویت بسیج، در پاسخ این سؤال که «هدف و انگیزه شما از عضویت در بسیج چیست؟» نوشته بود: «دوست دارم سرباز امام زمان (عج) و همچنین تحت امر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باشم و در کنار دیگر عزیزان بسیجی راه امام و شهدا را ادامه دهم». وی در سال جاری از اعضای بعثه مقام معظم رهبری در مکه بوده و در شمار خادمین ضیوف الرحمن فعالیت داشته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وداع خانواده شهید همدانی با پیکر مطهر سردار