سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ نام و اندازه صفحه نمایش گوشی های سری Z6 اکسپریا سونی


نگاه نزدیک/ نام و اندازه صفحه نمایش گوشی های سری Z6 اکسپریا سونی

عصر تکنولوژی/ نام و اندازه ی صفحه نمایش نسل بعدی سری Z گوشی اکسپریا سونی امروز در صفحه رسمی AnTuTu در Webio (شبکه اجتماعی چینی ها) قرار گرفت. مطابق این پست سری اکسپریا زد ۶ شامل پنج گوشی هوشمند جدید خواهد بود. این گوشی ها شامل اکسپریازد ۶ با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی، اکسپریا زد ۶ مینی صفحه نمایش ۴ اینچی، اکسپریاکامپکت با صفحه نمایش ۴.۶ اینچی، اکسپریا زد ۶ پلاس با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و اکسپریا زد ۶ اولترا با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی می باشد.

AnTuTu در همین صفحه اعلام کرد که ۴ تا از این ۵ گوشی جدید به تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهند بود. در این بین تنها گوشی ایکسپریا زد ۶ مینی به اسنپدراگون ۶۲۰ تجهییز خواهد شد. همان طور که می دانید تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ دارای پردازنده ی ۴ هسته ای بوده که دارای هسته های Kyro می باشد و همچنین از پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده می کند. تراشه ی اسنپدراگون ۶۲۰ نیز دارای پردازنده ی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ می باشد.

سونی دعوت نامه ای را برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی که قرار است در لاس وگاس و در ۵ ژانویه برگزار شود منتشر کرد. به نظر قدری زود به نظر می رسد که سونی قصد دارد تا ترکیب جایگزین سری زد ۵ را معرفی کند. باید صبر کرد و دید که سونی چه بهبود ها وتکنولوژی های جدیدی را در گوشی های هوشمند جدید خود به کار خواهد برد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اندازه گیری عملکرد صفحه نمایش گوشی های سونی