علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کمیسیون کشاورزی در شورای شهر شهریار تشکیل می شود


بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود ظرفیت های بالقوه و متنوع کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت:یکی از اصلی ترین شاخصه ها و توانمندی های شهریار در فعالیت های زراعی و باغی بروز پیدا می کند و شهریار منطقه ای مولد و حائز اهمیت محسوب می شود.

وی افزود: بخش اعظمی از اقتصاد این شهر به کشاورزی گره خورده و در سال گذشته به وضوح مشاهده شد که سرمازدگی ها و تحمیل خسارات سنگین به فعالان این عرصه، باعث ایجاد مشکلات بسیاری دراقتصاد مردم شد.

درخشان گفت:علی رغم سنتی بودن کشاورزی در این منطقه، ارزیابی ارزش فروش محصولات کشاورزی در سال گذشته بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان بود و با وجود محدودیت هایی که در سال گذشته، حوزه زراعی شهریار با آن مواجه بود، این رقم قابل توجه است.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:بطور یقین ظرفیت و توانمندی ایجاد چنین مبالغی، سرمایه ای عظیم برای این شهر به شمار می رود که سازندگی و پیشرفت، ارتقای درآمدهای بانکی و توسعه تسهیلات مضاعف را به همراه خواهد داشت.

درخشان یادآور شد:تشکیل کمیسیون کشاورزی در شورای اسلامی شهر شهریار ضرورتی است که مدنظر قرار دارد و در صورت تحقق آن، مسائل و مشکلات این حوزه به نحو مطلوب تری پیگیری می شود.


ویدیو مرتبط :
تشکیل کمیسیون برجام و صحبتهای دکتر ظریف و سعید جلیلی