سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قیمت و زمان عرضه‌ی سری گلکسی آ 2016 (Galaxy A 2016) مشخص شد


Photo-Galaxy-A7-Gold-Front

ساعاتی پیش، سامسونگ رسما از سری گلکسی آ 2016 (Galaxy A 2016) که شامل گلکسی آ3 (Galaxy A3)، گلکسی آ5 (Galaxy A5) و گلکسی آ7 (Galaxy A7) می‌شوند، رونمایی کرد. این گوشی‌ها، دارای طراحی بهتر، دوربین‌های بهبودیافته، باتری‌های بزرگ‌تر، شارژ سریع‌تر و پردازنده‌های قدرتمندتر هستند. سری گلکسی آ 2016 از شیشه و فلز ساخته شده‌اند و علاوه بر این، گلکسی آ7 و گلکسی آ5، دارای اسکنر اثرانگشت در دکمه‌ی خانه نیز هستند. قیمت و زمان عرضه‌ی این سری مشخص شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

طبق اعلام سامسونگ، گلکسی آ3، آ5 و آ7 از اواسط ماه دسامبر (اواخر آذر/اوایل دی) در چین و از ماه ژانویه (اواسط دی) در اروپا در دسترس خواهند بود؛ بعد از آن، شاهد عرضه‌ی جهانی آن‌ها خواهیم بود. قیمت این دستگاه‌ها در اروپا مشخص شده است و تنها مقداری از سری اول گلکسی آ بیشتر هستند:

گلکسی آ3: 329 یوروگلکسی آ5: 399 یوروگلکسی آ7: احتمالا 469 یورو

گلکسی آ3، به یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی، گلکسی آ5 به یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و گلکسی آ7 به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی مجهز شده‌اند. گلکسی آ7 و آ5، هر دو دارای اسکنر اثرانگشت هستند اما خبری از این اسکنر در گلکسی آ3 نیست.

PhoneArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
تبلت 10 اینچی گلکسی تب A مدل 2016