ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



براری مدال برنز یکضرب را کسب کرد/ قدمی پنجم شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان وزنه‌برداران دسته 105 کیلوگرم کشورمان به روی تخته رفتند. محمدرضا براری و کیا قدمی دو وزنه‌برداری هستند که در این مسابقات در وزن 105 کیلو روی تخته رفتند.

در حرکت یکضرب کیا قدمی ابتدا وزنه 168 کیلویی را بالای سر برد. وی در دومین حرکت خود وزنه 172 کیلوی را انتخاب کرد که نتوانست آن را بالای سر ببرد. قدمی در سومین حرکتش نیز ناکام بود و این‌بار وزنه 173 کیلویی را به زمین انداخت تا با همان حدنصاب 168 کیلوگرمی به کارش پایان دهد.

محمدرضا براری دیگر وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم در حرکت اول خود وزنه 172 کیلویی را مهار کرد. وی در دومین حرکت موفق شد وزنه 176 کیلویی را بالای سر ببرد. دارنده مدال برنز جهان در سومین حرکت خود نیز وزنه 180 کیلویی را با موفقیت مهار کرد.

در این وزن ابدود از عراق با حدنصاب 181 کیلوگرم مدال نقره را به‌دست آورد. ایوان افرموف از ازبکستان نیز با مهار وزنه 183 کیلوگرمی مدال طلا حرکت یکضرب را به‌دست آورد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب مدال برنز بیابانگرد