ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نوراللهی: بود و نبود من در نتایج امید تاثیری ندارد/ پزشکان تیم امید گفتند با وضعیت پایم به اردوی بندرعباس نروم


احمد نوراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عدم دعوت به تیم امید و اینکه گفته می‌شود به خاطر عدم حضور در اردوی بندرعباس از تیم المپیک کشورمان خط خورده گفت: بعد از بازی با راه‌آهن با وجودی که مصدوم بودم صبح روز بعد از آن بازی ساعت 9 صبح اولین نفر من با تمام وسایل برای حضور در اردوی بندرعباس به هتل آکادمی رفتم. اولین نفری که به اردو رفت من بودم و سعید عزیزیان شاهد است. همان جا پزشکان تیم امید پایم را معاینه کردند و گفتند با این وضعیت بهتر است به اردو نیایی. نرفتن من به اردوی بندرعباس کاملا با هماهنگی بود و خودشان مصدومیت من را تایید کردند.

نوراللهی در خصوص اینکه کاشانی اعلام کرده با توجه به مصدومیت او و مشاهده ام.آر.ای از سوی پزشکان تیم امید ممکن بود مصدومیت وی در بازی های مقدماتی المپیک تشدید شود ادامه داد: از اینکه کادر تیم امید نگران سلامتی من هستند ممنونم. اتفاقا چند روز قبل خود حاج حبیب کاشانی و رسایی تماس گرفتند و برای سایز کت و شلوار به خیاطی رفتم. در دو بازی اخیر پرسپولیس هم حضور داشتم و اگر چه به نظر خودم پایم مشکلی ندارد اما تصمیم گیرنده کادر فنی تیم امید هستند و من به تصمیم آنها کاملا احترام می گذارم. آرزوی من موفقیت تیم کشورمان است و به عنوان یک هوادار برای موفقیت این تیم از صمیم قلب دعا می‌کنم.

وی تصریح کرد: تیم امید بازیکنان خوب و بزرگی دارد و بود و نبود من نمی تواند تاثیری در نتایج داشته باشد. انشاالله تیم ما بتواند با دست پر از قطر برگردد و من هم به عنوان یک سرباز هرگاه افتخار داشته باشم در خدمت فوتبال کشورم هستم.

وی در پایان گفت:کادر تیم امید در این مدت برای من زحمات زیادی کشید و از آنها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/CMIEFU


ویدیو مرتبط :
لغو اردوی تیم امید پس از تیم ملی ایران