سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گراز وحشی 6 نفر را در هیچان نیكشهر زخمی كرد


خداوردی اونق روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این افراد روز گذشته در زمین های كشاورزی مشغول كار بودند كه گراز وحشی به آنها حمله كرد.
وی ادامه داد: بلافاصله بعد از حمله گراز، زخمی های این حادثه به بیمارستان نیكشهر منتقل و آمپول كزاز و هاری به آنان تزریق شد.
كارشناس حفاظت محیط زیست نیكشهر گفت: جراحت این افراد شدید نبوده و محیط زیست تمام هزینه های آنان را پرداخت می كند.
اونق افزود: این گراز به دلیل گرسنگی و نبود طعمه به این مزرعه هجوم آورد و كشاورزان نیز برای دور كردن آن از زمین كشاورزی، زخمی شدند.
وی دخل و تصرف در اكوسیستم، خشكسالی های پی درپی، نبود طعمه و خشك شدن آبشارهای منطقه را از عمده علل هجوم حیوانات وحشی به مزارع كشاورزان عنوان كرد.
وی گفت: اداره حفاظت محیط زیست نیكشهر چند گروه را برای دور كردن حیوانات وحشی از مزارع كشاورزان در این منطقه در نظر گرفته است.
كارشناس اداره حفاظت محیط زیست نیكشهر یادآور شد: قبل از این سابقه نداشته كه گراز در نیكشهر به زمین های كشاورزی و انسان حمله ور شود.
وی افزود: كشاورزان برای جلوگیری از ورود حیوانات وحشی به زمین های كشاورزی باید مزارع خود را حصاركشی كنند.
نیكشهر در 465 كیلومتری جنوب زاهدان سیستان وبلوچستان قرار دارد.
3213 /8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زنده خوردن گراز وحشی توسط پلنگ و ناله های دردناک گراز