ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اردوی ترکیه تراکتورسازی در گروه صدور مجوز برای سربازها


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تراکتورسازان تبریز در نظر دارند در تعطیلات نیم‌فصل اردویی را در آنتالیا ترکیه برگزار کنند و از همین‌رو مسئولان باشگاه در حال فراهم کردن شرایط برپایی این اردو هستند.

باشگاه تراکتورسازی برای فراهم کردن امکانات و سفر شاگردان قلعه‌نویی به ترکیه مشکلی ندارد، اما در حال حاضر ممنوع‌الخروجی بازیکنان سرباز سد راه این تیم شده است. با توجه به این مسئله تراکتورسازان در حال رایزنی هستند تا با حل مشکل بازیکنان سرباز و گرفتن مجوز خروج از کشور آنها، شرایط برگزاری اردو در ترکیه را فراهم کنند.

رایزنی‌های لازم برای دریافت مجوز خروج از کشور بازیکنان سرباز تراکتورسازی صورت گرفته و اگر مشکلی خاصی به وجود نیاید، این مجوز به زودی صادر خواهد شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی پنجشنبه صبح راهی اردو شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بی بی سی و صدور مجوز شراب